BMW Alpina B3 Touring- brakujący element. - Trends Magazines

BMW Alpina B3 Touring- brakujący element.

Nowe BMW ALPINA B3 Touring napędzane jest najnowszym turbodoładowanym sześciocylindrowym silnikiem 3,0 Bi-Turbo. Motor o mocy 340 kW (462 KM) zapewnia imponujące osiągi. Maksymalny moment obrotowy wynoszący 700 Nm jest dostępny od 3000 obr./min., co w połączeniu z płynną 8-biegową sportową automatyczną skrzynią biegów zapewnia niezapomniane wrażenia z jazdy.

Nowe jest sportowe zawieszenie ALPINA, które zapewnia doskonałe trzymanie się drogi. Producent obiecuje zrównoważone prowadzenie i zwinność w pokonywaniu zakrętów.

Awangardowy charakter BMW ALPINA B3 Touring odzwierciedla język designu z ostrymi liniami – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Elementy aerodynamiczne ALPINA nadają BMW ALPINA B3 Touring charakterystyczny dla aut z logo ALPINA wygląd. Niestety nowy model nie jest ozdobiony w charakterystycznym pasem wzdłuż linii bocznej nadwozia.

BMW M do tej pory nie podjęło walki z Audi RS4 Avant i Mercedesem-AMG C63 kombi. Zdaniem Bawarczyków ludzie, którzy chcą szybkich BMW klasy średniej z pojemnym kufrem skłonią się w kierunku X3 M. BMW się myli. Alpina pokazała po raz kolejny, że superszybkie kombi z Serii 3 to samochód, którego naprawdę potrzebujemy i chcemy. A Wy, drodzy Czytelnicy, zdecydowalibyście się na taką maszynę?


Zamów prenumeratę

Podobne

Zdjęcie stuningowanego BMW E34 w kolorze granatowym

BMW E34. Piątka w sam raz dla studenta

Karol, który ma 22 lata i należy do płockiego Stowarzyszenia Miłośników BMW, jeździł dwoma E30: 316i oraz 320i, lecz od dzieciństwa marzył o E34. Ceny „piątki” z lat 1987 ‒ 1996 wynoszą obecnie od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. W sam raz dla studenta? Kupno używanego BMW E34? Tak, jeżeli powiedzie się niełatwa misja znalezienia…

Mini Cooper SE widok z przodu

Jak sobie daje radę Mini Cooper na prąd?

Błyskawicznie przyspiesza, ma sztywne zawieszenie, z pasją wchodzi w zakręty i nie emituje przy tym grama dwutlenku węgla. Elektryczny Mini Cooper SE to hot hatch na miarę XXI wieku. Pomysł na elektryczne Mini nie jest nowy. Już w 2008 roku na bazie modelu R56 zbudowano 204-konne Mini E, które na przyspieszenie do 100 km/h potrzebowało 8,5 s, a na jednym ładowaniu mogło pokonać 200–250 km. Pilotażową serię 600 leasingowanych…