BMW 850Ci Widebody - jedyne takie na świecie? - Trends Magazines

BMW 850Ci Widebody – jedyne takie na świecie?

bmw 850

Z poważnymi modyfikacjami kultowych samochodów trzeba uważać, bo łatwo można zepsuć oryginał. Z pewnością nie można tego powiedzieć o tym mocno poszerzonym BMW 850Ci.

Auto powstało w USA, a autorami projektu są właściciele kanału na Youtube – Driving Cody. Twórcy chwalą się, że to pierwsze BMW z serii 8 stworzone w stylu widebody na świecie. O tym świadczy nawet specjalna tablica rejestracyjna „One of none”, czyli dosłownie „jeden z żadnego”. Bo faktycznie raczej nigdzie nie powstała druga taka „ósemka”. W sumie wyprodukowano zaledwie 1510 egzemplarzy BMW 850Ci

Chodzi o to, aby było czyli nisko i szeroko. Ideą jest, aby mocno poszerzyć nadkola i umieścić koła tak, że wyglądają jakby niemal ocierały się o karoserię. W 850Ci dodatkowo założono przedni spliter, a z tyłu pojawiła się duża lotka. Wnętrze wygląda na seryjne, oprócz tego, że tapicerka zmieniła kolor z czarnego na ceglany. 

Być może właściciel będzie nadal rozbudowywał ten projekt, ponieważ nie wiemy nic na temat osiągów auta. Niezmieniona została nawet automatyczna skrzynia biegów, która jest tu jeszcze fabryczna. Naszym zdaniem do samochodu o takim wyglądzie przydałby się porządny „manual”. 

O tym jak budowano bodykit do tego samochodu dowiecie się z filmiku poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 850i Koenig Special „Nikosia” na sprzedaż

To jedno z najbardziej charakterystycznych samochodów lat 90. w Polsce i bardzo ciekawy egzemplarz w ogóle. BMW 850i Koenig Special KS8 jest gratką dla kolekcjonerów i teraz jest wystawione na sprzedaż. Koenig Specials to niemiecki tuner, który przerabiał samochody dodając im wyjątkowe body kity. Jednym z ich dzieł było BMW 850i, które samo w sobie…

VW Golf 1 LX po tuningu widok z boku

Oryginalny, własny styl Golfa 1 LX

Kupowanie i sprzedawanie samochodów po tuningu nastręcza pewnych kłopotów zarówno nabywcy, jak i sprzedającemu. Sprzedający zdaje sobie sprawę, że ceny takich aut zazwyczaj nie równają się ich realnej wartości, nie ma więc co liczyć na zrekompensowanie godzin włożonej pracy, o odzyskaniu wydanych pieniędzy nie wspominając. Jednak często jest to jedyny sposób, by zdobyć środki na…