BMW 850Ci Widebody - jedyne takie na świecie? - Trends Magazines

BMW 850Ci Widebody – jedyne takie na świecie?

bmw 850

Z poważnymi modyfikacjami kultowych samochodów trzeba uważać, bo łatwo można zepsuć oryginał. Z pewnością nie można tego powiedzieć o tym mocno poszerzonym BMW 850Ci.

Auto powstało w USA, a autorami projektu są właściciele kanału na Youtube – Driving Cody. Twórcy chwalą się, że to pierwsze BMW z serii 8 stworzone w stylu widebody na świecie. O tym świadczy nawet specjalna tablica rejestracyjna „One of none”, czyli dosłownie „jeden z żadnego”. Bo faktycznie raczej nigdzie nie powstała druga taka „ósemka”. W sumie wyprodukowano zaledwie 1510 egzemplarzy BMW 850Ci

Chodzi o to, aby było czyli nisko i szeroko. Ideą jest, aby mocno poszerzyć nadkola i umieścić koła tak, że wyglądają jakby niemal ocierały się o karoserię. W 850Ci dodatkowo założono przedni spliter, a z tyłu pojawiła się duża lotka. Wnętrze wygląda na seryjne, oprócz tego, że tapicerka zmieniła kolor z czarnego na ceglany. 

Być może właściciel będzie nadal rozbudowywał ten projekt, ponieważ nie wiemy nic na temat osiągów auta. Niezmieniona została nawet automatyczna skrzynia biegów, która jest tu jeszcze fabryczna. Naszym zdaniem do samochodu o takim wyglądzie przydałby się porządny „manual”. 

O tym jak budowano bodykit do tego samochodu dowiecie się z filmiku poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

M2 Competition na ostro

Wprowadzając specjalne sportowe modele i uruchamiając ofertę dodatków z linii M Performance BMW chciało powalczyć trochę o pieniądze kierowców, które zdobywali dotychczas przede wszystkim niezależni tunerzy. Plan udał się, ale nie wstrząsnął rynkiem. Kolejne projekty wiodących firm tuningowych dowodzą, że każdy jest w stanie znaleźć dla siebie miejsce na rynku. Japońskie 3DDesign wzięło na warsztat BMW…

Idealny do tuningu VW Golf Mk2 – projekt Piotra

Volkswagen Golf drugiej generacji należy do najczęściej przerabianych aut w Polsce. Wpływ na to mają zapewne: relatywnie niski koszt zakupu, olbrzymie zaplecze części zamiennych oraz podatność na modyfikacje. Piotr na kupno Golfa II zdecydował się z powodu sentymentu nie tylko do marki z Wolfsburga, ale także do tego konkretnego modelu. Piotrek wcześniej był już właścicielem kilku dwójek oraz kultowej…