BMW 850Ci Widebody - jedyne takie na świecie? - Trends Magazines

BMW 850Ci Widebody – jedyne takie na świecie?

bmw 850

Z poważnymi modyfikacjami kultowych samochodów trzeba uważać, bo łatwo można zepsuć oryginał. Z pewnością nie można tego powiedzieć o tym mocno poszerzonym BMW 850Ci.

Auto powstało w USA, a autorami projektu są właściciele kanału na Youtube – Driving Cody. Twórcy chwalą się, że to pierwsze BMW z serii 8 stworzone w stylu widebody na świecie. O tym świadczy nawet specjalna tablica rejestracyjna „One of none”, czyli dosłownie „jeden z żadnego”. Bo faktycznie raczej nigdzie nie powstała druga taka „ósemka”. W sumie wyprodukowano zaledwie 1510 egzemplarzy BMW 850Ci

Chodzi o to, aby było czyli nisko i szeroko. Ideą jest, aby mocno poszerzyć nadkola i umieścić koła tak, że wyglądają jakby niemal ocierały się o karoserię. W 850Ci dodatkowo założono przedni spliter, a z tyłu pojawiła się duża lotka. Wnętrze wygląda na seryjne, oprócz tego, że tapicerka zmieniła kolor z czarnego na ceglany. 

Być może właściciel będzie nadal rozbudowywał ten projekt, ponieważ nie wiemy nic na temat osiągów auta. Niezmieniona została nawet automatyczna skrzynia biegów, która jest tu jeszcze fabryczna. Naszym zdaniem do samochodu o takim wyglądzie przydałby się porządny „manual”. 

O tym jak budowano bodykit do tego samochodu dowiecie się z filmiku poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

„Jeszcze raz powiesz coś o beemce…” Taką karę wymierzył za obrazę jego BMW

Do karygodnej sytuacji doszło w pobliżu Szamotuł. Sprawcą jest jednak 20-letni mieszkaniec Zbąszynka. Chłopak wkurzył się, że ktoś obraził jego BMW i brutalnie go pobił. Policja jest już na jego tropie.  Na serwisie pościgi.pl pojawiła się historia brutalnego pobicia, do którego doszło prawdopodobnie w pobliżu Szamotuł. 20-letni mężczyzna przewrócił swoją ofiarę na ziemię, kopał ją, bił…

Tuning-VW-Caddy-Typ-14d-widok z gory

Odpicowany dostawczak jakich mało

Rabbit Pick-up pierwszej generacji, oparty konstrukcyjnie na Golfie Mk1, początkowo oferowany był wyłącznie na rynku północnoamerykańskim, z którym niemiecki koncern wiązał poważne nadzieje. Po czterech latach (1983) to popularne auto pojawiło się także w Europie, gdzie wytwarzano je w bośniackich zakładach Tvornica Automobila Sarajewo. I choć jego produkcję zakończono w 1992 roku, to w Republice…