Piękne BMW 635 zrobione przez Polaków. Kosztuje fortunę - Trends Magazines

Piękne BMW 635 zrobione przez Polaków. Kosztuje fortunę

BMW 635 CLX Carlex Design 16

Wnętrze tego BMW 635 wygląda jak XIX-wieczny gabinet, a nie kabina sportowego samochodu. Specjaliści z Carlex Design jednak wiedzą, co robią i za każdym razem tworzą unikatowe dzieła. Koszt tej przeróbki może przyprawić o zawrót głowy. 

Za każdym razem, gdy Carlex Design prezentuje swoje projekty, od razu wiadomo, że będzie to dzieło sztuki. Niezależnie od tego, czy samochodem jest nowoczesny SUV, rodzinny VAN, czy klasyczne coupe – jak w przypadku tego BMW 635

BMW 635 od Carlex Design to skórzany gabinet

Oczywiście pierwsze skrzypce gra tutaj wnętrze samochodu, ale popatrzmy przez chwilę na zmiany zewnętrzne. BMW 635 wyprodukowano w 1986 roku i całkowicie odrestaurowano. Kompleksową odnowę przeszła karoseria, jak i również całe podwozie i silnik. Warto zwrócić uwagę na felgi, które są tutaj skręcane z trzech części. Wykonano je z połączenia aluminium i stali nierdzewnej, wzorem przypominają klasyczną Alpinę. Aby dopełnić efektu, BMW zostało mocno obniżone, dzięki zastosowaniu gwintowanego zawieszenia PK. 

HISTORIA: BMW 635 CSi – Wyścigowy rekin

Wnętrze BMW przerobionego przez Carlex Design to połączenie skóry i alcantary, choć tego pierwszego materiału jest zdecydowanie najwięcej. Skórą zostały obszyte praktycznie wszystkie elementy wnętrza, włącznie z zegarami. Lista elementów objętych zmianami jest naprawdę pokaźna. Carlex wymienił je szczegółowo:

  • deska rozdzielcza wykonana z ręcznie patynowanej skóry naturalnej oraz Alcantary
  • tarcze zegarów wykonane z ręcznie patynowanej skóry naturalnej
  • tunel centralny wraz z gałką zmiany biegów i rączką hamulca ręcznego wykonany z ręcznie patynowanej skóry naturalnej oraz Alcantary
  • boczki drzwi oraz boczki tylne z dodatkowymi nadbudowami dla systemu audio wykonane z połączenia ręcznie patynowanej skóry oraz Alcantary
  • zaprojektowane od nowa fotele przednie oraz tylne wykończone w ręcznie patynowanej skórze naturalnej oraz Alcantarze
  • podsufitka, słupki oraz daszki przeciwsłoneczne wykonane z Alcantary
  • kierownica, poduszka, kolumna kierownicy wykonana z ręcznie patynowanej skóry naturalnej
  • wykładzina podłogowa z palety Porsche
  • komplet dywaników wykonany z patynowanej skóry naturalnej oraz Alcantary
  • pełna modyfikacja bagażnika, wykonana z połączenia dywanu, patynowanej skóry naturalnej oraz Alcantary
  • nowy komplet kluczy wykonany ze stali, aluminium i patynowanej skóry naturalnej

BMW 635CSI Gemballa, które armia USA znalazła u pewnego dyktatora

Koszt tej zwariowanej przeróbki to astronomiczne 130 tysięcy euro. Z drugiej strony, w klasyczne BMW Serii 6 został włożony ogrom prac (ponad 1200 roboczogodzin) i zaangażowanych było zapewne wiele osób. Czy to duża kwota, czy nie – oceńcie sami. 

Carlex Design zapowiada, że BMW 635 nie jest ich ostatnim słowem jeśli chodzi o klasyczne auta z Monachium. Czekamy więc na kolejne projekty z polskiego studia. 

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Logo na bagażniku BMW M5

BMW M5 – siódme wcielenie legendy także w kombi

Siódma generacja BMW M5 stała się faktem. Legendarna limuzyna High Performance z 40-letnią historią ma teraz po raz pierwszy zelektryfikowany układ napędowy. Specjalnie dostosowana do tego modelu wersja napędu M HYBRID daje nowemu BMW M5 maksymalną moc 727 KM i moment obrotowy 1000 Nm. 4,4-litrowy silnik V8 z technologią M TwinPower Turbo i silnik elektrycznego…

Tuning VW Golf Mk2 GTO auto w czasie jazdy

Wyjątkowy VW Golf Mk2 w wersji GTO

Golfów drugiej generacji jest na pęczki. Gdziekolwiek spojrzeć, można dostrzec ten model VW. Jednak wśród wyprodukowanych wersji Mk2 Volkswagena znajdziemy kilka rodzynków, którym bez wątpienia jest GTO.  W Polsce nazwa Rieger kojarzy się często z dokładkami do zderzaków produkowanymi z laminatu. To głównie za sprawą marnych podróbek sprzedawanych na giełdach i robionych w przydomowych szopach.…