BMW 335i 500 KM - idealny rodzinny sleeper? - Trends Magazines

BMW 335i 500 KM – idealny rodzinny sleeper?

BMW 335i E91 tył

BMW Serii 3 E91, szczególnie w wersji przedliftowej nie należy do urodziwych samochodów. Ale w tym egzemplarzu niedociągnięcia w wyglądzie nadrabia silnik, który wzmocniono do 500 KM!

Bazą do tuningu tego E91 była wersja 335i, która już w standardzie nie narzeka na brak mocy. Jednostka N54 (a po lifcie N55) obiecuje świetne osiągi – 306 KM oraz 400 Nm niemal płasko rozłożonego momentu obrotowego zapewniał sprint do setki w 5,6 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, ale nie w prezentowanym aucie. 

Tutaj kierowca wycisnął siódme poty z przerobionej „trójki” i na liczniku chwilowo pojawia się liczba 280. Nie znamy dokładnego czasu 0-100 km/h, ale inne liczby też są imponujące. Od 100 do 200 km/h auto przyspiesza w 8,3 s! I dalej 200-250 km/h w 8,7 s. Widać, że jednostka N54 jest niesamowicie elastyczna i podatna na przeróbki. Przypomnijmy, że wyciśnięto z niej dodatkowe 200 KM. 

Warto dodać, że 500-konne BMW E91 ma już parę lat na karku, ale widać, że nawet przebieg prawie 250 tys. km nie robi na nim wrażenia. Może czas rozejrzeć się za używanym 335i…?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning BMW E30 320 Touring widok z przodu

Ciekawe BMW E30 Touring w stylu stance

Bartek jako dziecko uwielbiał resoraki. Potem przeniósł te uczucia na motoryzację, a w szczególności style JDM i stance. A wiecie, co jest jednym z największych tuningowych rarytasów w Japonii? Klasyczne BMW! Właśnie dlatego Bartek, gdy tylko dostał prawko, kupił E30. POCZĄTEK Co spowodowało, że mimo zamiłowania do aut typu Nissan 200SX, Toyota Supra czy Nissan Skyline Bartek zdecydował się na zakup…

Dwa VW Amarok w terenie

Używany VW Amarok: solidna terenówka wyposażona jak auto osobowe

Jedyne w swoim rodzaju połączenie solidnego auta terenowego z kabiną wykończoną i wyposażoną w stylu osobowych Volkswagenów oraz zaskakująco dobrymi właściwościami jezdnymi. Szkoda tylko, że nawet używane Amaroki są drogie. Volkswagen przez lata nie był obecny w segmencie terenowych pikapów. Pierwszą próbą zaistnienia w nim był model Taro (1989–1997), czyli produkowana w Hanowerze i Emden licencyjna wersja Toyoty Hilux. Znacznie poważniejszą próbę dołączenia…