BMW 335i 500 KM - idealny rodzinny sleeper? - Trends Magazines

BMW 335i 500 KM – idealny rodzinny sleeper?

BMW 335i E91 tył

BMW Serii 3 E91, szczególnie w wersji przedliftowej nie należy do urodziwych samochodów. Ale w tym egzemplarzu niedociągnięcia w wyglądzie nadrabia silnik, który wzmocniono do 500 KM!

Bazą do tuningu tego E91 była wersja 335i, która już w standardzie nie narzeka na brak mocy. Jednostka N54 (a po lifcie N55) obiecuje świetne osiągi – 306 KM oraz 400 Nm niemal płasko rozłożonego momentu obrotowego zapewniał sprint do setki w 5,6 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, ale nie w prezentowanym aucie. 

Tutaj kierowca wycisnął siódme poty z przerobionej „trójki” i na liczniku chwilowo pojawia się liczba 280. Nie znamy dokładnego czasu 0-100 km/h, ale inne liczby też są imponujące. Od 100 do 200 km/h auto przyspiesza w 8,3 s! I dalej 200-250 km/h w 8,7 s. Widać, że jednostka N54 jest niesamowicie elastyczna i podatna na przeróbki. Przypomnijmy, że wyciśnięto z niej dodatkowe 200 KM. 

Warto dodać, że 500-konne BMW E91 ma już parę lat na karku, ale widać, że nawet przebieg prawie 250 tys. km nie robi na nim wrażenia. Może czas rozejrzeć się za używanym 335i…?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

TOYOTA SUPRA GT4 GAZOO Racing- wyścigówka za gotówkę – NEWSY

TOYOTA GAZOO Racing potwierdziła, że sprzedaż GR Supry GT4, samochodu wyścigowego dla zespołów prywatnych, rozpocznie się w marcu 2020 roku. W ten sposób TOYOTA GAZOO Racing chce umożliwić miłośnikom motorsportu na całym świecie uczestnictwo w rywalizacji. Wyczynowy model jest produkowany przez TOYOTA Motorsport GmbH (TMG). Samochód będzie kosztował 175 tys. euro netto. Wyobrażacie sobie fabryczne GT4 po konwersji na wersję…

Tuning BMW E36 328i Coupé widok z boku

Fajne, sportowe BMW E36 coupé – warte naśladowania?

BMW E36 jest jedną z najbardziej wdzięcznych i popularnych podstaw do tuningu. Oznacza to, że są modyfikowane według skrajnie różnych przepisów. Wśród tej różnorodności jest jedna uchodząca za kanon szkoła tuningu – german style. Zdawać by się mogło, że nakazuje więc podążać pewną drogą i nie zostawia wielkiego pola do popisu, ale nic bardziej mylnego. Styl srebrnego coupé Maćka…