BMW 320i Cabrio. Słaby silnik, groźny wygląd - Trends Magazines

BMW 320i Cabrio. Słaby silnik, groźny wygląd

Fachowcy z firmy Z-Performance wzięli na warsztat BMW 320i Cabrio. Mimo że nie grzeszy ono mocą, wyglądem mogłoby postraszyć niejedno M3.

Zresztą poszerzone błotniki od Prior-Design, 400-milimetrowe tarcze z ośmiotłoczkowymi zaciskami, garb na masce czy cztery rury wydechowe stanowią tak skuteczny kamuflaż, że wiele osób będzie skłonnych uwierzyć, że ma do czynienia z flagową wersją trójki. Dopełnieniem prac stylistycznych był montaż części pochodzących z katalogu BMW – w tym lusterek, grilla i tylnego spojlera. Ciekawostką są reflektory w kształcie doskonale znanym z modeli E92/E93, jednak diodowymi światłami do jazdy dziennej w kształcie wyraźnie inspirowanym kolejną trójką F30.
Głównym punktem programu jest drastycznie obniżony prześwit, będący zasługą pneumatycznego zawieszenia. W najniższym położeniu 20-calowe felgi ZP2.1 Deep Concave z ogumieniem 245/30 i 275/30 szczelnie wypełniają przestrzenie wewnątrz błotników.

Zespół napędowy pozostał seryjny. Tuner zdecydował się jedynie na montaż ręcznie wykonanego ze stali nierdzewnej wydechu z czterema rurami, karbonowego dolotu firmy CDA oraz sportowego filtra BMC.

Podobne

Nowa seria 1. Radykalne zmiany konstrukcyjne i nowy początek dla małego BMW

Z końcem września w salonach BMW w Polsce zadebiutuje nowe BMW serii 1. W III generacji popularnego kompaktu klasy premium po raz pierwszy została zastosowana konstrukcja z napędem na przednie koła, a oferta silnikowa będzie ropoczynać się od jednostkek 3-cylindrowych. Co oznaczają te radykalne zmiany? Czy to koniec pewnej epoki? Czy seria 1 przestanie być wyjątkowa?…

E36 Turbo kontra R35 GTR

Zobaczcie jak Nissan R35 GTR staje do wyścigu z BMW E36 Turbo. Najlepsze? Chyba mina kierowcy GTR'a! Aha, i nie ma sensu przewijać, bo Dyno i Onboard z tej "kupety" są równie dobre. E36 Turbo Co wiemy o tym BMW? Pod maską jest silnik M52B28 z kutymi tłokami i korbowodami. Są też wałki rozrządu z…