Autonomiczna rzeczywistość samochodów Volkswagena - Trends Magazines

Autonomiczna rzeczywistość samochodów Volkswagena

Test autonomicznej jazdy VW Portimao

Samochody autonomiczne nie są już pieśnią przyszłości. Ich wprowadzenie to kwestia czasu. Największą zaporę stanowią przepisy.

Do wielu modeli Volkswagena można zamówić aktywny tempomat. Jeżeli auto ma też system wspomagający utrzymywanie pasa ruchu, jazda półautonomiczna po drogach ekspresowych czy autostradach jest możliwa. Elektronika auta monitoruje, czy kierowca sprawuje kontrolę nad pojazdem. Wiele osób wie jednak, że system można przechytrzyć. Po obciążeniu jednego ramienia kierownicy małą butelką czy notatnikiem auto bez ingerencji kierowcy i bezpiecznie potrafiło pokonać trasami szybkiego ruchu dziesiątki kilometrów. Obecnie stosowane kierownice z sensorem pojemnościowym trudniej wprowadzić w błąd. Następnym etapem w rozwoju samochodów będzie jazda w pełni autonomiczna.

Jak wyglądają prace nad nią – przeczytasz TUTAJ

Podobne

Kupujemy używanego Volkswagena Beetle Cabriolet (2012–2018)

Współczesna wersja klasycznego Volkswagena, która pozwala cieszyć się jazdą z wiatrem we włosach, nie jest samochodem dla wybranych. Używanego Beetle Cabriolet można kupić za rozsądne pieniądze. Warto o tym pomyśleć przed kolejnym latem. Oferowany w latach 1949–1980 Garbus w wersji Cabriolet udowodnił, że przyjemność posiadania auta z otwartym nadwoziem nie jest zarezerwowana dla najbardziej zamożnych.…

Porsche 911 GT3 Cup,

Puchar Porsche GT3 Cup na torze w Le Mans

Markowe puchary Porsche będą miały w Le Mans silną reprezentację. W ramach programu wsparcia legendarnego 24-godzinnego maratonu, z ramienia Porsche Carrera Cup Deutschland i Porsche Carrera Cup France, odbędzie się wyścig Carrera Cup Le Mans. Na kultowy tor wyjadą 53 egzemplarze Porsche 911 GT3 Cup, a wśród zawodników. Porsche AG wystawi też pojazd VIP-owski, przeznaczony…