AUDI SQ8 ABT ma 510 KM i 970 NM - TUNING - Trends Magazines

AUDI SQ8 ABT ma 510 KM i 970 NM – TUNING

Tego lata Audi zaprezentowało SQ8. SQ8 TDI ma dynamikę luksusowego coupé, emocjonalny sportowy charakter i przestronność dużego SUV-a. Parametry jego niezwykle mocnego silnika wysokoprężnego są niepodważalne: silnik V8 biturbo, który zapewnia 435 KM i 900 Nm momentu obrotowego.  Seryjne SQ8 od 0 do 100 km/h przyśpiesza w 4,8 sekundy. ABT Sportsline postanowiło, że to nie wystarczy…

Dzięki ulepszeniu ABT Power motor 4.0 TDI zapewnia teraz 510 KM – wzrost o 75 KM. Jest to możliwe dzięki zaawansowanej technologii ABT Engine Control (AEC). Standardowy sprint do 100 km/h jest teraz osiągany w 4,6 sekundy. Inżynierowie z Bawarii opracowali również rozwiązanie dla lepszego prowadzenia. Dzięki ABT Level Control (ALC), SUVa można obniżyć, co daje mu niższy środek ciężkości. Do wyboru są trzy tryby pracy: ABT Comfort-Level, ABT Dynamic-Level i ABT Loading-Level. Pierwszy tryb obniża zawieszenie o 25 mm, drugi o 15 mm. W trybie Loading SQ8 jest ustawiany na najniższym ze wszystkich ustawień, dzięki czemu pojazd jest o 65 mm niżej  w porównaniu z oryginalnym trybem komfortu, co ułatwia załadunek.

Ale oprócz tych ulepszeń największy na świecie tuner do pojazdów Audi i VW Group oferuje również szeroki zakres opcji umożliwiających dostosowanie wyglądu SUV-a do własnych potrzeb. W skład pakietu wchodzą dokładki zderzaków i tylny spojler. Felgi ABT Sports są dostępne w trzech różnych wersjach. Istnieje model GR w błyszczącej czerni lub matowej czerni, obręcz HR Aero w ciemnym graficie i obręcz HR-F w kolorze srebrnym. Wszystkie felgi są dostępne w rozmiarze 22 cali. Będzie też 23-calowa wersja HR-F w ciemnym graficie i odcieniu srebrnym


Zamów prenumeratę

.

Podobne

M3 GT: BMW na sterydach dla koneserów

Mocniejsze, twardsze, lżejsze i... mało znane. BMW M3 GTjest ciekawą propozycją dla koneserów oryginalnych youngtimerów. Jeszcze do niedawna sportowe regulaminy wymagały, by wyczynowe auta były homologowane na bazie faktycznie istniejących drogowych odpowiedników. Zgodny musiał być kształt elementów aerodynamicznych, a nawet materiały, z których wykonano poszycie. W celu utrzymania konkurencyjności M3 w mistrzostwach FIA GT oraz amerykańskim…

Trabant 1.8 turbo quattro. Jeszcze raz: Trabant 1.8 turbo quattro…- VIDEO

Ten klip został wyreżyserowany, jak gdyby był to sen. Nic dziwnego. Berliński mur upadł i pewien zachodnioniemiecki silnik 1.8 Turbo oraz napęd quattro znalazły dom w sympatycznym "Trabim" ze wschodu. Pięknie to wyszło... i wszystko w Polsce! Czy Wam też się tak podoba? Po więcej zapraszamy na fanpage tego szalonego projektu: TRABANT https://www.youtube.com/watch?v=GoaxiPLSjsI