Audi A5 3.2 (B8) - klasyk poprawiony przez JMS - Trends Magazines

Audi A5 3.2 (B8) – klasyk poprawiony przez JMS

Już w chwili premiery w 2007 roku, pierwsza generacja Audi A5 (B8) była chwalona za urzekający design i okrzyknięta jednym z najładniejszych Audi od lat. Wydawało się, że czeka ją świetlana kariera przyszłego klasyka. I rzeczywiście, nawet dzisiaj, prawie 20 lat później, ten dwudrzwiowy samochód o ponadczasowo eleganckich liniach nie wydaje się przestarzały, lecz autentycznie świeży. Jest to szczególnie widoczne, gdy model, tak jak w przypadku prezentowanego tutaj A5 3.2 coupé, otrzymuje kilka udoskonaleń.

Wizualnym atutem tego samochodu zmodyfikowanego przez JMS Fahrzeugteile są niewątpliwie dynamicznie asymetrycznie zaprojektowane felgi: to Dragoon od Barracuda Racing Wheels. 

W coupé z Ingolstadt koła mają wymiary 10×20 cali i są wyposażone w opony 255/30R20. Dzięki klasycznemu, srebrnemu wykończeniu Hyper Silver idealnie komponują się z ogólną kolorystyką samochodu.

To samo dotyczy elementów autorskiego zestawu stylistycznego JMS, który obejmuje przedni spojler, progi i dyfuzor. Dzięki temu to 265-konne, 6-cylindrowe coupé zyskuje jeszcze ostrzejszy i bardziej sportowy wygląd.

Aby idealnie dopełnić zoptymalizowany wygląd, obniżono oczywiście prześwit: sprężyny H&R w wersji Low obniżają pojazd o 40 milimetrów.

Solidny i mocny dźwięk silnika to niemal konieczność w takim samochodzie. JMS Fahrzeugteile osiągnął to, montując sportowy układ wydechowy Eisenmann z czterema końcówkami wydechu zamiast standardowych dwóch.

Fot. JMS

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Super-radar - sprawdź jak działa

Nowe super-fotoradary – sprawdź co potrafią i gdzie zostaną postawione

Francuski Mesta Fusion RN to fotoradar nie tylko do wykrywania nadmiernej prędkości. Na naszych ulicach staną super-fotoradary, które zarejestrują również inne przewinienia. Radar do dokumentowania wykroczeń Urządzenie, które kosztuje ok. 250 tys. zł może obserwować jednocześnie 32 pojazdy na 8 pasach ruchu. Rozpoznaje tablice rejestracyjne dzięki systemowi ANPR. Wyłapie przekraczanie linii, jazdę po buspasie, pod…

Zakręcony Golf VII od ZF

Świat motoryzacji na nowo odkrywa skrętną tylną oś. Jest ona w stanie wydatnie zmniejszyć średnicę zawracania, jak również zwiększyć stabilność samochodu przy wysokich prędkościach. Volkswagen jeszcze nie oferuje takiego rozwiązania, ale sytuacja szybko może się zmienić. ZF ujawniło, że testuje Golfa VII z układem AKC. Z zewnątrz nic nie zdradza, że kompaktowy Volkswagen został wyposażony…