ALPINA pokazała nową B5. To prawdziwy mocarz - Trends Magazines

ALPINA pokazała nową B5. To prawdziwy mocarz

BMW_ALPINA_B5

Nowa BMW ALPINA B5 bazuje na najnowszej wersji BMW 5 niedawno zaprezentowanej szerokiej publiczności. Alpina zapewnia, że B5 oferuje doskonały mix wydajności, ekskluzywności i luksusu.

BMW_ALPINA_B5

Moc

Silnik V8 o pojemności 4,4 litra z podwójnym turbodoładowaniem zapewnia moc 621 KM i maksymalny moment obrotowy 800 Nm, dostępny już od 2000 obr/min. ALPINA zapowiada, że silnik w B5 zachwyca szybką i liniową reakcją przepustnicy oraz dostarcza moc w całym zakresie obrotów. 8-biegowa sportowa automatyczna skrzynia biegów z ALPINA SWITCH-TRONIC została specjalnie zaprojektowana, aby poradzić sobie z wysokim momentem obrotowym silnika. Sportowy układ wydechowy ALPINA z dwoma podwójnymi rurami wydechowymi jest odpowiedzialny za świetną ścieżkę dźwiękową V8.

Pełna lista danych technicznych

BMW_ALPINA_B5

Osiągi

BMW ALPINA B5 sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,4 sekundy (Touring w 3,6 sekundy) i kończy sprint do 200 km/h po 11,3 sekundy (Touring w 11,9 sekundy). Maksymalna prędkość wynosi 330 km/h.

BMW_ALPINA_B5

Komfort

Maksymalny komfort jazdy, zwinność i dynamika. Za te cechy odpowiedzialne jest Sportowe zawieszenie ALPINA. Dzieki modyfikacjom B5 oferuje szerokie spektrum wrażeń z jazdy. Korzystając z Driving Experience Control, kierowca może wybrać wiele trybów, w tym tryb SPORT + dla maksymalnej dynamiki lub tryb COMFORT + dla całkowitego komfortu jazdy. Szeroka gama standardowego wyposażenia zapewnia maksymalny komfort kierowcy i pasażerom. Mistrzowscy rzemieślnicy z branży rymarskiej ALPINA mogą wykonać indywidualne projekty wnętrz w najdrobniejszych szczegółach zgodnie z życzeniem klienta.

BMW_ALPINA_B5

Felgi – klasyka gatunku

Nowy design i elementy aerodynamiczne ALPINA oraz eleganckie koła ALPINA CLASSIC 20 ” podkreślają wyjątkowy charakter BMW ALPINA B5. Koła są opcjonalnie dostępne w kolorze czarnym lub szarym Himalaya.

BMW_ALPINA_B5


Zobacz więcej

Podobne

BMW 2002 Krzysztofa Krawczyka 2

BMW 2002 Krzysztofa Krawczyka

W czasach PRL-u marzeniem wielu kierowców było kupno choćby używanego BMW. Uważano, że takie auto podnosi prestiż posiadacza. BMW 2002 Krzysztofa Krawczyka musiało robić kolosalne wrażenia na ulicy! W latach 70. właścicielami BMW w Polsce najczęściej byli piłkarze. Ich auta miały jaskrawe kolory karoserii oraz charakterystyczne tablice rejestracyjne, często z numerami, z którymi występowali na…

BMW E10 1802 w trakcie jazdy

Prawie trafiło na złom – dziś jest dumą właściciela. Historia BMW 1802

– Obejrzałem auto i dotarło do mnie, co zrobiłem. Niewiele brakowało, bym je odsprzedał koledze, a on by je pewnie zezłomował... – tak zaczął swoją opowieść Jakub Boryczko, właściciel wyjątkowego BMW E10. BMW 1802 z 1973 roku Serce Jakuba zabiło mocniej, kiedy wśród dziesiątek samochodów w komisie niedaleko Krakowa zauważył BMW 1802 z 1973 roku. Wyglądem przypominało model 2002, tylko silnik miało…