"Albo grubo, albo wcale" - Trends Magazines

„Albo grubo, albo wcale”

Albo grubo, albo wcale

Albo grubo, albo wcale – na pewno znacie to powiedzenie!

Wojtek, właściciel opisywanego samochodu, postanowił pójść na całość. Półśrodki go nie interesowały. Czy jest grubo? Poznajcie historię nietuzinkowego, zapadającego w pamięć BMW E36 320i i sami odpowiedzcie na wyżej zadane pytanie!

Zanim Wojtek stał się właścicielem prezentowanego auta, zdążył pojeździć kilkoma modelami BMW. Cenił je głównie ze względu na tylny napęd. Kolejne E36 w odmianie sedan nie było mu potrzebne do szczęścia. Jednak kiedy pewnego wieczoru w 2018 roku odezwał się do niego kolega, w którego E36 doszło do wyrwania tak zwanego wózka, postanowił uratować auto przed wysyłką na złom. A tam bez wątpienia by trafiło, gdyż naprawa tego elementu byłaby czasochłonna i mało opłacalna. Wojtek odkupił zniszczoną trójkę za kilkaset złotych i od razu zabrał się za przywracanie jej do życia…

Dalszą część przeczytasz w najnowszym nr 1/2021 BMW Trends

Tekst i fot. Paweł Kaczor

Podobne

BMW Serii 5 wszystkie generacje

Historia BMW Serii 5 – limuzyna na piątkę

Unikatowe połączenie rasowego desingu, sportowego prowadzenia, wysokiego komfortu jazdy oraz technicznego wyrafinowania. Od chwili debiutu w 1972 roku kolejne generacje BMW serii 5 wyznaczają standardy w klasie wyższej. Najnowsza generacja G60 właśnie podniosła poprzeczkę. Powojenne lata były dla BMW wyjątkowo trudne. Koncern na dobre złapał wiatr żagle dopiero w latach 60. XX wieku, co było…

Używane BMW E39. Ile kosztuje jego eksploatacja?

E39 to czwarta generacja serii 5, bezpośredni następca bardzo udanego E34. Produkcja limuzyn ruszyła na początku roku 1995, natomiast kombi pojawiło się w drugiej połowie roku 1996. Zakończenie produkcji tych modeli przypadło odpowiednio na początek i koniec 2003 roku. Jeszcze do niedawna E39 było dostępne jedynie dla wąskiej grupy zamożnych klientów, obecnie ceny najstarszych egzemplarzy…