Agresywny tuning BMW X6 - Trends Magazines

Agresywny tuning BMW X6

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

BMW X6 ma sporą ofertę pakietów tuningowych. Propozycję dla odważnych ma Lumma Design.

Tuner wziął na warsztat X6 we flagowej wersji xDrive 50i. W seryjnym wydaniu podwójnie doładowane 4.4 V8 zapewnia 450 KM i 650 Nm. Inżynierowie Lummy zamontowali większe turbosprężarki i bardziej przepustowy wydech z metalowymi katalizatorami, jak również przeprogramowali elektronikę, uzyskując 590 KM i 850 Nm. Przy okazji usunięto ogranicznik prędkości, więc Lumma CLR X6 R jest w stanie osiągnąć 295 km/h.

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

Tuner zadbał, by niezwykle mocny samochód wyglądał znacznie drapieżniej od seryjnego odpowiednika. Zmodyfikowane błotniki poszerzyły X6 o 10 cm. Do masywnych elementów dopasowano nowe progi i zderzaki. We wszystkich pojawiły się elementy usprawniające chłodzenie komory silnika i hamulców. Dokładki zderzaków i progów wykonano z włókna węglowego. Z karbonu uformowano także maskę z potężnymi wylotami powietrza.

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

 

Dopełnieniem zmian są alufelgi Lumma CLR Racing. Na przednią oś trafiły koła w rozmiarze 295/30 R22, na tylną 335/25 R22. Opony Vredestein Ultrac Vorti znajdują się w minimalnej odległości od błotników, co jest zasługą skróconych sprężyn zawieszenia.

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

Wnętrze radykalnie zmodyfikowanego X6 musiało zostać poprawione. Standardowe fotele zastąpiono autorskimi, lepiej wyprofilowanymi fotelami z katalogu Lumma Design. Wiele elementów obszyto skórą i alcantarą. Zamawiający będzie mógł wybrać kolorystykę materiału.


Zamów prenumeratę

Podobne

Tuning VW Passat B3 BG auto w czasie jazdy

Czy niskoprofilowe opony i duże koła nadają się do tuningu Passata?

Czy w Polsce da się jeździć na niskoprofilowych oponach? Niektórzy twierdzą, że to niemożliwe. Pokażemy na przykładzie tego VW, że jest to jak najbardziej realne! Do tego dołożymy jeszcze szczyptę stonowanego stylingu i syczące zawieszenie, czyli kolejny wzorzec do naśladowania dla właścicieli Passatów.   Pamiętacie znanego w Polsce i prezentowanego dość dawno na łamach VW…

Interesująco zmodyfikowane BMW E30

Pierwsza generacja BMW serii 3 zadebiutowała w 1975 roku. Następcą modelu E21 było bardziej masywne E30. Mimo że auto było droższe od poprzednika koncern sprzedał ponad dwa miliony egzemplarzy. Sława tego modelu nie minęła do dzisiaj. Na całym świecie właściciele często przerabiają swoje auta. My interesująco zmodyfikowane BMW znaleźliśmy u Szymona.   Ten, kto obecnie…