BMW X6 ma sporą ofertę pakietów tuningowych. Propozycję dla odważnych ma Lumma Design.
Tuner wziął na warsztat X6 we flagowej wersji xDrive 50i. W seryjnym wydaniu podwójnie doładowane 4.4 V8 zapewnia 450 KM i 650 Nm. Inżynierowie Lummy zamontowali większe turbosprężarki i bardziej przepustowy wydech z metalowymi katalizatorami, jak również przeprogramowali elektronikę, uzyskując 590 KM i 850 Nm. Przy okazji usunięto ogranicznik prędkości, więc Lumma CLR X6 R jest w stanie osiągnąć 295 km/h.
Tuner zadbał, by niezwykle mocny samochód wyglądał znacznie drapieżniej od seryjnego odpowiednika. Zmodyfikowane błotniki poszerzyły X6 o 10 cm. Do masywnych elementów dopasowano nowe progi i zderzaki. We wszystkich pojawiły się elementy usprawniające chłodzenie komory silnika i hamulców. Dokładki zderzaków i progów wykonano z włókna węglowego. Z karbonu uformowano także maskę z potężnymi wylotami powietrza.
Dopełnieniem zmian są alufelgi Lumma CLR Racing. Na przednią oś trafiły koła w rozmiarze 295/30 R22, na tylną 335/25 R22. Opony Vredestein Ultrac Vorti znajdują się w minimalnej odległości od błotników, co jest zasługą skróconych sprężyn zawieszenia.
Wnętrze radykalnie zmodyfikowanego X6 musiało zostać poprawione. Standardowe fotele zastąpiono autorskimi, lepiej wyprofilowanymi fotelami z katalogu Lumma Design. Wiele elementów obszyto skórą i alcantarą. Zamawiający będzie mógł wybrać kolorystykę materiału.