AC Schnitzer zajął się nową serią 5. Co z tego wyniknęło? - Trends Magazines

AC Schnitzer zajął się nową serią 5. Co z tego wyniknęło?

5er-G30-LCI-ac-schnitzer-seite-ac1

AC Schnitzer opracowuje obecnie kompletny program tuningowy dla modeli BMW serii 5 Sedan (G30) i Touring (G31) po liftingu. Poniższy przegląd pokazuje, co jest już dostępne oraz które części są nadal w fazie rozwoju lub testów.

Ulepszenia wydajności AC Schnitzer

Dla M550i xDrive o mocy 390 kW / 530 KM / 750 Nm do 456 kW / 620 KM / 840 Nm oraz dla 540i o mocy 245 kW / 333 KM / 450 Nm do 294 kW / 400 KM / 540 Nm. W ofercie jest również podwójny sportowy tłumik AC Schnitzer ze stali nierdzewnej z 2 chromowanymi lub czarnymi końcówkami tylnymi „carbon Sport” lub „Sport” w kombinacji prawy / lewy dla 540i oraz „Quad Sport”, chromowane w kombinacji prawy / lewy dla 520d, 530d i 540d

5er-G31-LCI-ac-schnitzer-heck-45-flowforming

Zawieszenie

Zestaw sprężyn AC Schnitzer – opuszczanie: ok. 30 mm w porównaniu do standardowego zawieszenia dla wszystkich modeli (samochody hybrydowe w przygotowaniu).

Elementy aerodynamiczne

Tuner oferuje takie elementy jak: progi boczne do samochodów z pakietem sportowym M lub aerodynamiką M oraz tylny dyfuzor do samochodów z pakietem sportowym M lub aerodynamiką M. Jest też tylny spojler dachowy do sedana Carbon Racing oraz tylne skrzydło, do sedana. Tylne skrzydło dachowe, do Touring oraz folia ochronna na tylny próg, do wszystkich modeli.

5er-G30-LCI-ac-schnitzer-seite-ac1-

Wnętrze

Niemiecki producent części nie zapomniał też o wnętrzu BMW serii 5. W ofercie są aluminiowe pedały dla wszystkich modeli, aluminiowy podnóżek dla wszystkich modeli, również RHD. aluminiowa osłona „Black Line” na Sterownik BMW iDrive do wszystkich modeli. brelok do wszystkich modeli

5er-G31-LCI-ac-schnitzer-heck-45-flowforming-

W przyszłości

Te części są już w przygotowaniu, ale nie zostały jeszcze ostatecznie opracowane:
Ulepszenia wydajności dla BMW 530d o mocy 210 kW / 286 KM oraz dla BMW 540d o mocy 250 kW / 340 KM. Podwójny sportowy tłumik tylny ze stali nierdzewnej z 2 chromowanymi lub czarnymi listwami tylnymi „carbon Sport” lub „Sport” w kombinacji prawy / lewy
dla M550i. Elementy przedniego spojlera z włókna węglowego dla samochodów z aerodynamiką M. Frontsplitter do samochodów z aerodynamiką M i przednimi spojlerami AC Schnitzer. Dopuszczenie specjalnych części AC Schnitzer do ruchu drogowego jest głównym celem przy opracowywaniu nowych komponentów. Większość części AC Schnitzer została odpowiednio przetestowana. Więcej informacji można znaleźć TUTAJ

Podobne

BMW M2 CS na torze

Nowe BMW M2 CS bez tajemnic: 530 KM i 3,8 do „setki”

BMW M2 CS, które swój debiut miało nad malowniczym jeziorem Como odsłoniło pozostałe tajemnice. Co ma pod maską, co we wnętrzu i czym się wyróżnia. Oto garść faktów. Produkowane w Meksyku (blisko do USA, które ma być jednym z głównych rynków zbytu) M2 CS bazujące na płycie podłogowej obecnej generacji M2 nie będzie produktem masowym…

BMW M3 Competition vs VW Golf R w drag race

Czy mocniejsze BMW M3 Competition poradzi sobie z najmocniejszą odmianą Golfa? Odpowiedź nie jest wcale taka oczywista.  Do walki w wyścigu na prostej stają dwaj bardzo mocni "niemcy". Przedstawmy kilka faktów - BMW M3 Competition ma 510 KM i 650 Nm. To o prawie 200 KM i ponad 200 Nm więcej niż Volkswagen. Do tego…