Tego Arteona nie przeoczysz - Trends Magazines

Tego Arteona nie przeoczysz

Tunerzy chętnie biorą na warsztat różne modele Volkswagena. Szerokim łukiem omijają jednak Arteona, w którym naprawdę trudno coś poprawić. Tego nie przeoczysz.

Kto chce, żeby flagowa limuzyna nabrała charakteru, może zamówić pakiet R-Line i duże koła oraz wybrać charakterystyczny lakier Kurkuma Yellow. Amerykański oddział Volkswagena spróbował jednak popracować nad autem. Smukłe nadwozie Arteona R-Line oklejono folią w jaskrawożółtym kolorze, która sprawiła, że czarny dach, ogromna atrapa chłodnicy i chromowane detale stały się jeszcze bardziej widoczne.

Specjalne gwintowane zawieszenie H&R Ultra Low Coilover pozwoliło na znaczne zmniejszenie prześwitu. Wrażenia przysadzistości dopełniły idealnie pasowane w błotniki koła z felgami Hybrid Forged HF-2 w rozmiarze 20×9.5. Doskonały efekt udało się więc osiągnąć relatywnie małym nakładem pracy i środków. Zamiast ingerować w nadwozie auta, skupiono się na uwypukleniu tego, co zaoferowała fabryka.

Podobne

K70 – Burzliwe losy pierwszego przednionapędowego Volkswagena

Początki modelu K 70 sięgają roku 1969, gdy na genewskim salonie samochodowym zaprezentowano go na stoisku NSU. Tak, to nie pomyłka. Pojazd ten jest konstrukcją zespołu inżynierów z Neckarsulm, kierowanego przez ówczesnego szefa rozwoju Ewalda Praxla. Zaprojektowano go jako mniejszego brata Ro 80, który odniósł ogromny sukces w chwili debiutu, zdobywając tytuł Samochodu Roku –…

Nico Rosberg w VW ID.R na torze Nürburgring

Mistrz Formuły 1 testuje Volkswagena ID.R

Nico Rosberg - mistrz świata Formuły 1 2016 sprawdził możliwości w pełni elektrycznego ID.R na torze Nürburgring, na którym w miniony weekend walczono o GP Eifel. Nico Rosberg przetestował elektryczny samochód wyścigowy Volkswagena o mocy 500 kW (680 KM) na znanym fanom motorsportu torze wyścigowym. Rosberg, który jest pasjonatem elektromobilności, od czasu rozstania z Formułą…