Tuning BMW: stylowe M4 - Trends Magazines

Tuning BMW: stylowe M4

Ostatnie projekty na bazie M3 i M4 kipią mocą i momentem obrotowym. JMS Fahrzeugteileposzło inną drogą, wychodząc ze słusznego założenia, że 431 KM i 550 Nm to wystarczająco dużo.

Niemiecki dystrybutor akcesoriów tuningowych wyposażył M4 Cabrio w gwintowane zawieszenie  KW Variant 3 (od 2.199 euro), które umożliwiło zmniejszenie prześwitu przedniej osi o 45 mm a tylnej o 35 mm.

Kolejnym krokiem był montaż lekkich i efektownych obręczy Barracuda Ultralight Project 2.0 (komplet za 2300 euro), opon w rozmiarach 255/30 R20 i 285/30 R20 oraz 15-milimetrowych dystansów na przedniej osi.

Zwieńczeniem prac nad M4 Cabrio było oklejenie nadwozia. Zrezygnowano z ostentacyjnych wzorów czy kolorów, bo nawet z kilkoma elementami graficznymi całość zaczęła mocno rzucać się w oczy.

Podobne

Używane BMW E36

Używane BMW E36 (1990‒1999). Dobry początek przygody z BMW

Używane BMW E36 jest chodliwym towarem na rynku wtórnym. Trudno się dziwić. W końcu to stosunkowo tania przepustka do ekskluzywnego świata BMW. Niestety, poszukiwanie wymarzonej „trójki” przypomina błądzenie po polu minowym. Wprowadzenie modelu E36 otworzyło nowy rozdział w historii BMW. Koncern porzucił klasyczny design na rzecz bardziej nowoczesnych linii, które rozwinięto w „siódemce” E38 (1994…

Hamulce do BMW cz. III – docieranie

Kierowcy z doświadczeniem w sporcie motorowym wiedzą, że sztuką nie jest nabranie prędkości, tylko jej skuteczne wytracenie. Kluczową rolę w tym procesie odgrywają tarcze i klocki hamulcowe. Poprzednio pisaliśmy o wymaganiach jakie są stawiane hamulcom, na co zwracać uwagę i gdzie szukać dobrych produktów, pisaliśmy o  korozji i warstwie ochronnej. Teraz czas na  docieranie klocków i tarcz, o czym opowie…