Tuning BMW: X3 na sterydach - Trends Magazines

Tuning BMW: X3 na sterydach

BMW zapewnia, że X3 jest SUV-em o sportowym charakterze. I faktycznie tak jest, jeżeli auto zostanie wyposażone w nowy pakiet AC Schnitzera.

 

Przy zmodyfikowanym X3 nawet flagowe M40i prezentuje się skromnie. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem pakietu jest tylny spojler, który montuje się do… fabrycznej lotki klapy bagażnika. Przedni zderzak z M-pakietu został optycznie zbliżony do nawierzchni przez aerodynamiczną dokładkę. Swoje zrobił też komplet sprężyn zmniejszających prześwit o 20 mm z przodu i 25 mm z tyłu.

AC Schnitzer proponuje właścicielom X3 cztery różne komplety dwukolorowych felg. Na najmniejsze z nich zakładane jest ogumienie w rozmiarze 245/50 R19, natomiast na najbardziej efektowne, kute obręcze Type VIII opony w rozmiarach 245/40 R21 i 275/35 R21.

 (z wyjściowych 265 KM). W tak mocnym aucie przesadą nie będą akcesoryjne nakładki na tylny tłumik – do wyboru są chromowane, czarne oraz karbonowe.

Podobne

Najgorsze silniki BMW

Najgorsze silniki BMW – które i dlaczego?

Każdej firmie zdarzają się wzloty i upadki. BMW przez długie lata pracowało na renomę producenta nieprzeciętnie kulturalnych, mocnych i żywotnych silników. Przebiegi liczone w setkach tysięcy kilometrów do naprawy głównej nie były szokującą wartością – zarówno w przypadku motorów benzynowych, jak i wysokoprężnych. Do klientów trafiały miliony samochodów z różnymi jednostkami napędowymi. Jak to zwykle…

BMW 700 RS – Sport w lekkim wydaniu

Na początku lat 50. XX wieku z wielkim trudem uruchomiono produkcję luksusowego, ale przestarzałego pod względem technicznym modelu 501. Wersją rozwojową limuzyny był model 502. W portfolio BMW znalazły się również piękne, jednak drogie i niszowe modele 503 oraz 507. Propozycję dla najmniej zamożnych stanowiła Isetta. Dwumiejscowy, oszczędny samochód z silnikiem motocykla odniósł sukces. BMW…