Tuning BMW: X3 na sterydach - Trends Magazines

Tuning BMW: X3 na sterydach

BMW zapewnia, że X3 jest SUV-em o sportowym charakterze. I faktycznie tak jest, jeżeli auto zostanie wyposażone w nowy pakiet AC Schnitzera.

 

Przy zmodyfikowanym X3 nawet flagowe M40i prezentuje się skromnie. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem pakietu jest tylny spojler, który montuje się do… fabrycznej lotki klapy bagażnika. Przedni zderzak z M-pakietu został optycznie zbliżony do nawierzchni przez aerodynamiczną dokładkę. Swoje zrobił też komplet sprężyn zmniejszających prześwit o 20 mm z przodu i 25 mm z tyłu.

AC Schnitzer proponuje właścicielom X3 cztery różne komplety dwukolorowych felg. Na najmniejsze z nich zakładane jest ogumienie w rozmiarze 245/50 R19, natomiast na najbardziej efektowne, kute obręcze Type VIII opony w rozmiarach 245/40 R21 i 275/35 R21.

 (z wyjściowych 265 KM). W tak mocnym aucie przesadą nie będą akcesoryjne nakładki na tylny tłumik – do wyboru są chromowane, czarne oraz karbonowe.

Podobne

TEST BMW X6 30d: wbrew fizyce

2,1-tonowe BMW X6 30d za nic ma prawa fizyki. Zakręty pokonuje w tempie godnym rasowego coupé, pierwszą setkę osiąga w 6,7 s, a w cyklu mieszanym zużywa niecałe 10 l/100 km. Korzenie BMW X6 sięgają 2007 roku, kiedy na frankfurckim salonie IAA odsłonięto przedprodukcyjny Concept X6 ActiveHybrid. Kilka miesięcy później rozpoczęła się sprzedaż modelu E71.…

EMW – wschodnioniemieckie BMW z NRD

Po zakończeniu II wojny światowej Niemcy zostały podzielone na strefy okupacyjne. Nowy stan rzeczy odcisnął piętno na wszelkich aspektach społeczno-gospodarczych. Oczywiście miał również wpływ na motoryzację… Korzenie EMW z Eisenach sięgają drugiej połowy lat 30. XX wieku. Wówczas, a dokładniej w 1936 roku, światło dzienne ujrzała 4-drzwiowa limuzyna oznaczona symbolem 326. Na bazie jej skróconej…