Nowy olej Shell Helix Ultra 0W - Trends Magazines

Nowy olej Shell Helix Ultra 0W

Shell, który  dostarcza swój olej m.in. zespołowi Ferrari w Formule 1, czy choćby ekipom BMW Motorsport w wyścigach DTM i Hyundai Motorsport w WRC, powiększył właśnie swoją ofertę o nowe, w pełni syntetyczne oleje silnikowe o niskiej lepkości – Shell Helix Ultra 0W. Bazując na wyścigowo-rajdowym doświadczeniu zostały one zaprojektowane tak, by zapewnić najwyższe osiągi i poziom ochrony silnika.

Szczególnie istotne jest w dobie downsizingu przy silnikach z turbodoładowaniem.  Shell Helix Ultra 0W został opracowany tak, by zapewnić możliwie najlepsze zabezpieczenie turbosprężarki – chronić elementy silnika w temperaturze sięgającej nawet 1000°C i  ograniczyć tworzenie się szkodliwych osadów.

Oleje Shell Helix Ultra 0W, wytwarzane są z zastosowaniem rewolucyjnej technologii Shell PurePlus, która umożliwia uzyskiwanie z gazu ziemnego krystalicznie czystego oleju bazowego, niezawierającego praktycznie żadnych zanieczyszczeń obecnych w ropie naftowej. Produkty wytwarzane w tej technologii pomagają zachować optymalną czystość silnika, zbliżoną do fabrycznej, a także doskonałą stabilność lepkości w wysokich temperaturach pracy. Odpowiednie dodatki wspierają zabezpieczenie silnika i jego elementów. Przyczyniają się do redukcji procesów osadzania się szlamów, wpływają na neutralizację zagrażających jej kwasów oraz wspomagają ochronę przed korozją. Dodatkową zaletą niskiej lepkości i niskiego współczynnika tarcia jest zmniejszenie zużycie paliwa nawet o 3% oraz ograniczenie emisji dwutlenku węgla (przy rocznym przebiegu 14.500 km około 70 kg CO2). To tyle, ile wytwarzamy, parząc 7.000 filiżanek kawy.

 

Podobne

Rozbił wypożyczone BMW M3 na torach

BMW M3 ma ponad 500 KM i auto wymaga pewnych umiejętności, jeśli chcemy pojechać szybko. 29-letni kierowca nie był w stanie opanować sportowego auta, które na dodatek nie było jego. Skończył na warszawskim torowisku.  Jak podaje se.pl do wypadku doszło chwilę po północy, 15 lutego w al. Jerozolimskich w kierunku dworca Warszawa-Zachodnia na wysokości przystanku tramwajowego Plac Starynkiewicza.…

Jak używać klimatyzacji latem?

Za oknem coraz więcej słońca i wyższe temperatury, więc chętniej będziemy jeździć z włączonym systemem klimatyzacji. Jak używać klimatyzacji latem? Przypomnijmy kilka kluczowych zasad. Klimatyzacja jest już od kilkunastu lat wyposażeniem każdego samochodu, ale wciąż niewiele osób wie, jak korzystać z niej prawidłowo. Oczywiście zawsze można ustawić tryb na automatyczny i zapomnieć o sprawie, ale…