Piękny VW Golf II warty fortunę na sprzedaż w Polsce - Trends Magazines

Piękny VW Golf II warty fortunę na sprzedaż w Polsce

VW Golf II 1991 5

Wygląda na to, że VW Golf II staje się pełnoprawnym klasykiem. Potwierdzają to kwoty, jakie trzeba przygotować, aby kupić zadbanego Golfa Mk2. Wyjątkowo zadbana sztuka pojawiła się na sprzedaż w Warszawie. 

Nie od dziś wiadomo, że samochody wyjątkowe, luksusowe, sportowe czy rzadkie osiągają często astronomiczne kwoty na rynku wtórnym. Ponieważ samochody drożeją w zastraszającym tempie, nawet przyziemne modele osiągają kwoty, o jakich nikt nigdy nie myślał. Podobnie jest z tym wyjątkowym VW Golfem II. 

VW Golf II z klimatyzacją?!

W latach 90. w Polsce ten samochód był ikoną. Sprowadzany był w tysiącach egzemplarzy i osiągnął status kultowego, przez co polubili go także fani tuningu. Na łamach VW Trends pojawiło się mnóstwo bardzo ciekawych egzemplarzy popularnego Golfa. 

Samochody te były jednak intensywnie użytkowane i nie ostało się zbyt wiele zadbanych egzemplarzy, szczególnie takich jak ten – seryjnych. 

Prezentowany Golf II pochodzi z 1991 roku w wersji CL, czyli dość skromnej. Pod maską mamy silnik 1.3 o mocy zaledwie 60 KM. Pomimo tego, że na pokładzie nie ma nawet obrotomierza, znalazło się miejsce na klimatyzację! To bardzo nietypowe wyposażenia jak na Golfa Mk2. 

Przebieg 77 tys. km może nie należy do najniższych, ale czerwony Golf jest w fenomenalnym stanie. Zero rdzy, uszkodzeń czy śladu niefachowych napraw. Tapicerka wygląda jak nowa. Nic dziwnego, że cena tego auta powoduje wytrzeszcz oczu. 

Za wyjątkowo zadbanego VW Golfa II trzeba zapłacić 38 000 zł. Czy Waszym zdaniem, auto jest warte takich pieniędzy? 

fot. gieldaklasykow.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Silnik BMW X6 40d (E71)

BMW nie chce rezygnować z silników spalinowych. Popieramy!

Marka BMW wciąż opiera się przymusowej elektryfikacji i broni silników spalinowych. Niemcy uważają, że całkowite przejście na jednostki elektryczne wcale nie jest dobrą drogą. Ciężko się z nimi nie zgodzić.  Do wprowadzenia całkowitego zakazu sprzedaży samochodów z silnikami spalinowymi pozostało zaledwie 11 lat i 10 dni. W świecie motoryzacji to może wydawać się sporo, ale…

Diesel czy hybryda – Passat TDI vs. Passat GTE

Legendarne TDI i walczące o swoje miejsce na rynku GTE są różnymi receptami Volkswagena na niskie zużycie paliwa. Drogi do sukcesu okazują się różne, tak samo jak charaktery obu wersji limuzyny. (więcej…)