MANHART MH3 400d - Diesle jeszcze potrafią! - Trends Magazines

MANHART MH3 400d – Diesle jeszcze potrafią!

Jak widać na przykładzie Manharta MH3 400d potencjał aut z silnikiem diesla jest ogromny. Niemiecki tuner wziął na warsztat BMW M340d i zrobił z niego prawdziwy pocisk.

Patrząc na liczby, naprawdę nie rozumiemy skąd bierze się cała nagonka na diesle. Nowoczesne jednostki są ciche, oszczędne i przyjazne środowisku, ale mimo to wciąż ktoś doszedł do wniosku, że trzeba z nimi skończyć. Przykład Manharta MH3 400d pokazuje też, że diesle nie muszą być wolne i nudne. 

Już seryjne BMW M340d jest piekielnie mocne, jednostka 3.0 R6 produkuje 340 KM i aż 700 Nm. To nie oznacza, że nie może być więcej. Manhart podkręcił silnik do 380 KM i 770 Nm. Dzięki nowym 90-milimetrowym końcówkom układu wydechowego auto ma także rasowo brzmieć.  

MH3 400d pokryto tradycyjnie dla Manharta czarnym lakierem i dodano srebrne i czerwone akcenty. Pojawiło się także kilka karbonowych dodatków z gamy M Performance: spojlery z przodu i z tyłu oraz tylny dyfuzor. W nadkolach pojawiły się felgi Concave One o wymiarach 9×20 na przód i 10,5×20 na tylną oś. Naciągnięto na nie opony 255/30ZR20 i 275/30ZR20. Aby podkręcić jeszcze sportowy wygląd auto zostało obniżone o 40 mm z przodu i 30 mm z tyłu.

We wnętrzu Manharta MH3 400d znajdziemy fabryczne sportowe M fotele z karbonową osłoną górnej części ich tylnych skorup. Dodatkowo mamy tu manetki zmiany biegów z włókna węglowego i podświetlane progi.

Cenę oraz szczegóły przeróbki możecie sprawdzić na oficjalnej stronie Manharta. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Cena VW Golfa R Variant VIII w Polsce

VW Golf R ósmej generacji w rodzinnej odmianie Variant wjeżdża do polskich salonów. Niestety, tanio nie jest, auto jest w cenie dobrze wyposażonego i większego Passata. Volkswagena Golfa R hatchback w najnowszej odsłonie poznaliśmy na początku tego roku. Dopiero teraz na rynek wjeżdża bardziej rodzinna odmiana - Variant, czyli kombi. Pod maską pracuje ten sam…

BMW_E30_344i_V8

E30 M3 z V8? Klip o BMW 344i

BMW E30 M3 to niewątpliwie jedno z najwspanialszych sportowych aut z lat 80-tych. Ponad 30 lat od premiery silnik S14 w M3 nie zachwyca osiągami, ale wymiana motoru w oryginalnym M3 to kontrowersyjny temat. Loksu znalazł złoty środek - poznajcie 344i. Swap V8 Potrzeba wiele pracy, aby ze zwykłego E30 zbudować tak świetną replikę M3.…