AC Schnitzer podrasował BMW Serii 2 - Trends Magazines

AC Schnitzer podrasował BMW Serii 2

ac-schnitzers-tuned-bmw-2-series-coupe

Po kilku miesiącach od premiery BMW Serii 2 czas na wizje tego modelu od tunerów. AC Schnitzer na targach w Essen pokazał właśnie „dwójkę” według ich koncepcji.

Na rozkręcających się właśnie targach Essen Motor Show 2022 zobaczymy wiele gorących samochodów po tuningu. Targi w Essen to mekka dla fanów przerabianych aut, a dla producentów szansa do pokazania nowych modeli. 

Jednym z wystawców jest AC Schnitzer, który pokazał swoja wizję na nowe BMW Serii 2. Nie myśl sobie, że tuner oferuje tylko przeróbki mocnej wersji M240i. Niemcy mogą zmodyfikować każdą odmianę małego coupe. 

Co oferuje AC Schnitzer w BMW 2?

  • podniesienie mocy
  • zmiana układu wydechowego
  • modyfikację zawieszenia
  • nowe felgi i koła
  • pakiety aerodynamiczne
  • akcesoria wnętrza

Oczywiście flagową wersją AC Schnitzera jest odmiana M240i. Tutaj moc turbodoładowanego motoru R6 wzrosła do 420 KM i 600 Nm. To powoduje, że małe coupe rozpędza się do 100 km/h w czasie 4,2 s. Oprócz poprawy osiągów, AC Schnitzer oferuje obniżone o 25 mm zawieszenie, elementy z włókna węglowego, a także dodatki z alcantary. Szczegóły modyfikacji sprawdzisz na stronie AC Schnitzera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

klienci w salonie samochodowym

Jak łatwo wypowiedzieć umowę ubezpieczenia OC?

Wypowiedzenie ubezpieczenia OC to jedna z formalności, o których pamiętać powinny osoby, które sprzedały swój samochód lub też decydują się na zmianę firmy ubezpieczeniowej. To bardzo prosta formalność, ale jej pominięcie może skutkować dodatkowymi kosztami. Wszystko za sprawą obowiązujących przepisów, na podstawie których firmy ubezpieczeniowe automatycznie przedłużają wygasającą polisę. W jaki sposób można łatwo wypowiedzieć…

VW Öko-Polo: Ekologiczny mistrz sprzed lat

Jak sięgnąć pamięcią, kierowcy zawsze narzekali na ceny paliw. Czy słusznie? Koszt zakupu paliwa u schyłku lat 80. XX wieku, uwzględniając siłę nabywczą pieniądza oraz inflację, był o 50 procent niższy niż obecnie. Jednak już wtedy Volkswagen postanowił sprawdzić, czy zaawansowana technologia będzie w stanie przynieść portfelom kierowców odrobinę finansowego wytchnienia. Najlepiej rokowały doładowane diesle…