Najmniej awaryjne modele 2023 - raport TÜV - Trends Magazines

Najmniej awaryjne modele 2023 – raport TÜV

Serwis auta

Ranking TÜV to lista najbardziej i najmniej awaryjnych modeli stworzona przez niemieckich diagnostów. Wiarygodność raportu TÜV jest bardzo wysoka, bowiem na zestawienie składa się aż 9,6 mln aut, w których przeprowadzono przeglądy techniczne. 

Jak co roku, niemiecki TÜV (Technischer Überwachungsverein czyli Stowarzyszenie Inspekcji Technicznej) sprawdził wyniki przeglądów ponad 9,6 mln pojazdów osobowych. Wnioski wyciągnięte przez niemieckich specjalistów przydają się nie tylko podczas kupowania nowego auta, ale także używanego. Przecież kupując auto chcemy, aby ono nas nie zawiodło.

Które auta są najlepsze według rankingu TÜV 2023?

A na wyniki TÜV szczególnie warto zwrócić uwagę, bowiem tutaj przebadano prawie 10 mln pojazdów, biorąc pod uwagę ich techniczną kondycję i trwałość. Jak już wspomnieliśmy, w rankingu TÜV 2023 wzięło udział łącznie 9,6 mln pojazdów spośród 226 modeli aut jeżdżących po Niemczech.

Najmniej awaryjne modele w wieku 2 – 3 lat

  • Mercedes Klasy B (2,0 proc.)
  • Mercedes GLC (2,3 proc.)
  • Volkswagen Golf Sportsvan (2,3 proc.)
  • Audi Q3 (2,4 proc.)
  • Audi Q2 (2,6 proc.)

Najmniej awaryjne modele w wieku 4 – 5 lat

  • Porsche 911 (2,7 proc.)
  • Mercedes SLC (4,1 proc.)
  • Audi Q2 (4,5 proc.)
  • Mazda CX-3 (4,6 proc.)
  • Volkswagen Golf Sportsvan (2,6 proc).

Najmniej awaryjne modele w wieku 6 – 7 lat

  • Porsche 911 (3,5 proc.)
  • Suzuki Vitara (7,2 proc.)
  • Volkswagen Golf Sportsvan (7,3 proc.)
  • Mercedes Klasy B (7,8 proc.)
  • Porsche Cayenne (7,9 proc.)

Najmniej awaryjne modele w wieku 8 – 9 lat

  • Porsche 911 (4,6 proc.)
  • Audi TT (9,4 proc.)
  • Mercedes SLK (10,3 proc.)
  • Mercedes Klasy B (11,0 proc.)
  • Porsche Cayenne (11,1 proc.)

Najmniej awaryjne modele w wieku 10 – 11 lat

  • Porsche 911 (6,6 proc.)
  • Audi TT (11,6 proc.)
  • Mercedes SLK (12,2 proc.)
  • MINI Countryman (13,9 proc.)
  • Mercedes Klasy B (14,2 proc.)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tak zmieniło się BMW serii 8 – galeria zdjęć

BMW serii 8 E31 było topowym coupe bawarskiej marki. Po kilku latach przerwy w produkcji tego modelu Niemcy postanowili wskrzesić cyfrę 8, która zarezerwowana została nie tylko dla nadwozia coupe! Klasyk z podnoszonymi światłami czy bardziej praktyczne i nowoczesne GranCoupe? Które auto zaparkowałbyś w swoim garażu?

Piekielnie mocne BMW X6 M Competition – galeria zdjęć

Topowe BMW X6 w wersji M Competition to prawdziwa bestia. 625-konny silnik V8 zapewnia masę wrażeń. Pomalowane na zielony kolor nadwozie prezentuje się nietuzinkowo. Podoba się Wam taka konfiguracja? Czy wybralibyście mniej rzucający się w oczy i kontrowersyjny odcień lakieru?