Automatyczne drzwi w BMW serii 7, czyli Będziesz Miał Wypas - Trends Magazines

Automatyczne drzwi w BMW serii 7, czyli Będziesz Miał Wypas

Przyjęło się, że wszystkie najnowsze „bajery” zawsze debiutują we flagowych limuzynach. Nie inaczej jest w BMW, gdzie seria 7 jest wyznacznikiem stylu oraz wyposażenia dla kolejnych modeli. Jednak takiego elementu wyposażenia nie spodziewał się nikt.

Adaptacyjny tempomat? Fotele z masażem? Automatyczne światła dostosowujące się do otoczenia? Te wszystkie funkcje wysiadają przy opcji dostępnej w nowym BMW Serii 7. Jak zobaczycie na filmiku, we flagowej limuzynie bawarskiego producenta jest opcja automatycznego otwierania i zamykania drzwi. 

Ale nie myślcie, że działa to za pomocą jakiegoś średniowiecznego urządzenia zwanego ekranem dotykowym, albo nie daj Bóg przyciskiem. O nie, BMW idzie o krok dalej i wprowadza system komend głosowych. To rozwiązanie znane już m.in. z Mercedesów, ale ciekawe czy tam można wydać komendę: „otwórz drzwi!”

Jeśli chcesz pochwalić się znajomym, koniecznie wyposaż swoje BMW w ten bajer! A jak to działa? Zobacz na poniższym filmiku.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Rami Nasri (@bmw.uae)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 750i G11 silnik

Tuning silnika BMW N63

Specjaliści od tuningu turbosprężarek - TurboZentrum przygotowali pakiet wzmacniający dla jednostki BMW N63. Ta już w serii nie narzeka na brak mocy, ale jak wiadomo - tej nigdy za wiele.  Jednostka BMW N63 to motor V8 o pojemności 4,4 litra. W zależności od modelu moc waha się pomiędzy 407-450 KM. Moment obrotowy wynosi 600 Nm.…

VW Golf Mk1 GTI widok od tyłu

Coś niezwykłego – połączenie wyjątkowego stylu Golfa GTI z mocą serii R!

Klasyczny styl Golfa I GTI czy moc Golfa R? Dla wielu fanów Volkswagena byłby to poważny dylemat. Kiedy jednak, tak jak Artur, zaczyna się tuningową podróż z podstawową wersją Golfa I, można puścić wodze fantazji.   Prezentowane czerwone auto wyjechało z fabryki w 1978 roku jako pomarańczowy Golf L z silnikiem o pojemności 1,1 l. Z Niemiec do Polski trafiło w 1991 roku i kosztowało wówczas 17.000000 zł. Według raportów z giełd…