Chcesz kupić oryginalne koła do BMW M1? Najpierw sprzedaj samochód - Trends Magazines

Chcesz kupić oryginalne koła do BMW M1? Najpierw sprzedaj samochód

W sieci pojawiło się bardzo ciekawe ogłoszenie z oryginalnymi kołami do BMW M1. Krótko mówiąc – nie jest tanio. 

Patrzysz sobie na zdjęcia i myślisz – brudne, brzydkie koła, dodatkowo zrobione gdzieś w komórce – też mi rewelacja! Jednak wprawne oko fana BMW od razu rozpozna, że to oryginalne felgi z legendarnego BMW M1. Ten model miał być przełomowy, dlatego Niemcy zwrócili się o pomoc do speców od supersamochodów – Lamborghini. Jednak z tej współpracy nic nie wyszło i BMW postanowiło stworzyć sportowy samochód z prawdziwego zdarzenia na własną rękę.

Dlaczego M1 było przełomowe? Był to pierwszy i jak do tej pory jedyny model tej marki z silnikiem umieszczonym centralnie. Pod maską pracowała jednostka M88 o pojemności 3,5 litra i mocy 277 KM. To pozwalało rozpędzić samochód do ponad 260 km/h. BMW M1 miało być produkowane masowo, ale jego produkcja zatrzymała się na zaledwie 453 egzemplarzach. 

Nowe super-BMW kosztowało ok. 85 tys. dolarów, teraz jego ceny sięgają nawet 2 mln złotych. Nic dziwnego, że same koła do tego modelu będą słono kosztować. Cena kompletu kół do BMW M1 wystawionego na ebay wynosi – uwaga – 18 700 dolarów. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Santana w Chinach 2

Pachnące nowością VW Santany znalezione w… Chinach

Volkswagen Santana to w Europie samochód praktycznie już niespotykany, bowiem jego produkcja zakończyła się w połowie lat 80. Jednak w Chinach auto miało się całkiem dobrze i to właśnie tam doszło do niezwykłego odkrycia.  Oparty na Passacie B2 Volkswagen Santana był bardzo popularnym modelem w Chinach. Był tak lubiany, że jego produkcja trwała aż do…

BMW E30 e-M3, czyli jak zaczynał RIMAC Automobili- CIEKAWOSTKI

Firma Rimac Automobili została założona w 2009 r. w Sveta Nedelja, niedaleko Zagrzebia w Chorwacji. Gdy miał 19 lat, Mate Rimac zaczął przerabiać BMW E30, które było jego pierwszym autem i zarazem pierwszym samochodem testowym  Rimac. „Posiadałem stare BMW E30 z 1984, którego używałem do wyścigów torowych i driftu. Podczas jednego z tych wyścigów silnik…