Anita Włodarczyk złapała złodzieja samochodów. Gość się nieźle zdziwił - Trends Magazines

Anita Włodarczyk złapała złodzieja samochodów. Gość się nieźle zdziwił

Anita Włodarczyk, wielokrotna mistrzyni olimpijska, świata i Europy w rzucie młotem niemal padła ofiarą kradzieży. Tuż przed lekkoatletycznymi Mistrzostwami Polski ktoś próbował ukraść jej auto. Nikt, a na pewno nie złodziej nie spodziewał się takiego obrotu spraw.

Olimpijka zamieściła na swoich profilach społecznościowych informację o próbie kradzieży jej VW Touarega. Do zdarzenia doszło tuż przed Lekkoatletycznymi Mistrzostwami Polski. Jak napisała Włodarczyk, do jej białego SUVa dobierał się „cudzoziemiec”, którego wystraszył trener zawodniczki. Ale ta nie odpuściła i ruszyła w pogoń za złodziejem, złapała go i zatrzymała do przyjazdu policji. 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Anita Włodarczyk ⛏ (@anitawlodarczykk)

Sprawa zakończyła się nieciekawe nie tylko dla samego złodzieja, ale także dla samej Włodarczyk. Anita jest sporej postury, lata treningu zrobiły swoje, a nie bez znaczenia jest również fakt, że Polka lubi sporty walki. Zresztą po całym zdarzeniu odezwała się do niej organizacja MMA proponując współpracę. 

 

Niestety, Włodarczyk okupiła pogoń za złodziejem kontuzją, przez którą nie mogła wystąpić na Mistrzostwach Polski. Pod znakiem zapytania stoją także kolejne zawody, jak Mistrzostw Świata w Eugene i odbywające się miesiąc później Mistrzostwa Europy w Monachium.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Skrzynie DSG: jaka żywotność?

Dwusprzęgłowe zautomatyzowane skrzynie DSG błyskawicznie podbiły serca kierowców. Eliminują konieczność operowania pedałem sprzęgła i „mieszania” lewarkiem, nie zwiększają zużycia paliwa, nie pogarszają osiągów, a biegi przepinają w tempie, jakiego nie powstydziłby się zawodowy rajdowiec. Historia skrzyń DSG rozpoczęła się w 2003 roku. Zautomatyzowana przekładnia z dwoma sprzęgłami zadebiutowała w Golfie IV R32. Kiedy media wychwalały…

BMW M240i vs VW Golf R vs Audi S3 – kto wygra pojedynek na prostej?

BMW ma najwięcej mocy pośród niemieckiej trójki, ale jest też o 150 kg cięższe i finalnie waży najwięcej w stawce. Czy jednak duża moc i dwa cylindry więcej od rywali zadecydują o wyniku wyścigu? Dzisiejsze mocne kompakty niemieckich producentów potrafią być piekielnie szybkie. Dość powiedzieć, że VW Golf R w najnowszej odsłonie przyspiesza do 100…