BMW 507 za 20 tys? Przyjrzyj się dokładnie - Trends Magazines

BMW 507 za 20 tys? Przyjrzyj się dokładnie

Roadstery BMW od zawsze wywoływały szybsze bicie serca, a te starsze mają już status kultowego i ich ceny wywołują nie tylko szybsze bicie serca, ale też zawrót głowy. Model 507 jest już klasykiem i trzeba za niego zapłacić sześciocyfrowe kwoty. Jednak ten egzemplarz jest w bardzo korzystnej cenie, ale wydaje się być z nim coś nie tak.

BMW 507 to prawdziwy biały kruk. Uważamy go za jeden z najpiękniejszych roadsterów i za jeden z najbardziej odważnych projektów. Dlaczego? Auto powstało w latach 50., gdzie Europa po Drugiej Wojnie Światowej leżała w gruzach i ostatnią rzeczą o jakiej wtedy myślano, były luksusowe roadstery z V8 pod maską. Ale właśnie na taki pomysł wpadło BMW wypuszczając na rynek model 507. 

Samochód był piękny, luksusowy i koszmarnie drogi. Dodatkowo zyskał status kultowego m.in. dzięki Elvisowi Presley’owi. Wyprodukowano zaledwie 254 egzemplarze BMW 507, a dziś jego ceny wynoszą kilka lub nawet kilkanaście milionów złotych.

Ale na Wyspach pojawiła się nietypowa oferta w bardzo przystępnej cenie jak na to auto. Cena to 3995 funtów, czyli nieco ponad 20 tys. zł. Skąd taka kwota? Jak czytamy w ogłoszeniu to oferta na body kit dla … BMW Z3, które może wyglądać jak kultowe 507. Za nieco ponad 20 tys zł. firma jest w stanie przerobić Z3 z dowolnego rocznika. 

W skład body kitu wchodzą:

  • Przednia część nadwozia z panelami przystosowanymi do montażu do Z3
  • Maska
  • Tylna część nadwozia z panelami
  • Tylna klapa
  • Progi
  • Drzwi
  • Przedni grill
  • Zderzaki

Producent podaje, że czas wykonania takiego auta to 12 tygodni. Auta można też przysyłać z zagranicy. 

Jak Wam podoba się tak przerobione Z3?
11
Wybralibyście taki body kit?

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Honda Civic w barwach SPOON SPORTS – spełnione marzenie Mateusza cz. II

Pamiętacie takie czasopismo jak JAPAN Trends? Kwartalnik pojawił się w salonach prasowych w 2010 roku. Niestety od wielu, wielu lat nie jest już wydawany. Szkoda, bo w środowisku JDM dzieje się teraz ogromnie wiele i byłoby o czym pisać. Dlatego postanowiliśmy wznowić ten dział na naszej stronie. Wszystkich właścicieli aut japońskich oraz motoryzacyjne grupy zachęcamy…

Sekrety BMW M4 DTM. Jak zbudowana jest wyścigówka?

Sezon 2014 DTM należał do Marco Wittmanna, który wyjeździł mistrzostwo za kierownicą BMW M4. Postanowiliśmy wziąć bawarską wyścigówkę pod lupę i odkryć sekret jej skuteczności. Nim przejdziemy do szczegółów, postawmy sprawę jasno. Wyścigowe M4 DTM nie ma nic wspólnego z seryjnie produkowanym M4. Marketingowcy mogą dwoić się i troić, by utwierdzić klientów w innym przekonaniu,…