BMW 507 za 20 tys? Przyjrzyj się dokładnie - Trends Magazines

BMW 507 za 20 tys? Przyjrzyj się dokładnie

Roadstery BMW od zawsze wywoływały szybsze bicie serca, a te starsze mają już status kultowego i ich ceny wywołują nie tylko szybsze bicie serca, ale też zawrót głowy. Model 507 jest już klasykiem i trzeba za niego zapłacić sześciocyfrowe kwoty. Jednak ten egzemplarz jest w bardzo korzystnej cenie, ale wydaje się być z nim coś nie tak.

BMW 507 to prawdziwy biały kruk. Uważamy go za jeden z najpiękniejszych roadsterów i za jeden z najbardziej odważnych projektów. Dlaczego? Auto powstało w latach 50., gdzie Europa po Drugiej Wojnie Światowej leżała w gruzach i ostatnią rzeczą o jakiej wtedy myślano, były luksusowe roadstery z V8 pod maską. Ale właśnie na taki pomysł wpadło BMW wypuszczając na rynek model 507. 

Samochód był piękny, luksusowy i koszmarnie drogi. Dodatkowo zyskał status kultowego m.in. dzięki Elvisowi Presley’owi. Wyprodukowano zaledwie 254 egzemplarze BMW 507, a dziś jego ceny wynoszą kilka lub nawet kilkanaście milionów złotych.

Ale na Wyspach pojawiła się nietypowa oferta w bardzo przystępnej cenie jak na to auto. Cena to 3995 funtów, czyli nieco ponad 20 tys. zł. Skąd taka kwota? Jak czytamy w ogłoszeniu to oferta na body kit dla … BMW Z3, które może wyglądać jak kultowe 507. Za nieco ponad 20 tys zł. firma jest w stanie przerobić Z3 z dowolnego rocznika. 

W skład body kitu wchodzą:

  • Przednia część nadwozia z panelami przystosowanymi do montażu do Z3
  • Maska
  • Tylna część nadwozia z panelami
  • Tylna klapa
  • Progi
  • Drzwi
  • Przedni grill
  • Zderzaki

Producent podaje, że czas wykonania takiego auta to 12 tygodni. Auta można też przysyłać z zagranicy. 

Jak Wam podoba się tak przerobione Z3?
11
Wybralibyście taki body kit?

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Mocny tuning BMW X6 M

Podwójnie doładowane silniki nowych modeli M są ogromnie podatne na tuning. Na wykorzystanie ich potencjału zdecydował się Hamann, który przedstawił Tycoon II M. Sportowy SUV powstał na bazie 555-konnego X6 M. Modyfikując elektronikę sterującą jednostką napędową 4.4 V8 oraz wyposażając ją w sportowy wydech uzyskano 670 KM i 950 Nm! Pakiety mocy są obwarowane zapisem…

Używane BMW E39. Ile kosztuje jego eksploatacja?

E39 to czwarta generacja serii 5, bezpośredni następca bardzo udanego E34. Produkcja limuzyn ruszyła na początku roku 1995, natomiast kombi pojawiło się w drugiej połowie roku 1996. Zakończenie produkcji tych modeli przypadło odpowiednio na początek i koniec 2003 roku. Jeszcze do niedawna E39 było dostępne jedynie dla wąskiej grupy zamożnych klientów, obecnie ceny najstarszych egzemplarzy…