Piotr Kraśko jeździł bez prawa jazdy przez 6 lat - Trends Magazines

Piotr Kraśko jeździł bez prawa jazdy przez 6 lat

Dzisiejsze media rozpisują się o tym, że dziennikarz Piotr Kraśko stracił prawo jazdy. Ale to nieprawda. Nie można stracić czegoś, czego się nie ma. I to od 6 lat. 

Jak ustalili dziennikarze „Super Express”, Piotr Kraśko został skazany na 7,5 tys. zł grzywny i rok zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych. Znany dziennikarz został zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej w woj. podlaskim w kwietniu br. Wtedy wyszło na jaw, że Kraśko nie tylko nie ma przy sobie prawa, ale też to, że stracił je kilka lat temu.

Po raz pierwszy było to w 2009 roku, wówczas dziennikarz przekroczył dozwoloną liczbę punktów karnych. Później stało się to po raz kolejny w 2015 roku. Od tego czasu nie podszedł ponownie do egzaminu, aż do teraz. Po ostatnim incydencie okazał skruchę i zdał egzamin na prawo jazdy. Niestety pomimo tego nie będzie mógł wsiąść za kierownicę przez najbliższy rok. Nie jest to najsurowsza kara, jaka mogła spotkać dziennikarza – groziły mu nawet dwa lata więzienia. Sąd uwzględnił jednak dotychczasową niekaralność dziennikarza.

Piotr Kraśko jest znany z zamiłowania do szybkich samochodów. Może nie ma tak bogatej kolekcji jak np. Kuba Wojewódzki, ale w garażu dziennikarza też znajdują się ciekawe samochody. Parkuje tam np. Ford Mustang cabrio, Mercedes Klasy G, BMW Serii 6 czy 7. 

Tak się zastanawiamy, jak to możliwe, że przez 6 lat udawało mu się jeździć bez prawa jazdy? To musi oznaczać, że nie miał żadnej kontroli drogowej, aż do wspomnianej w kwietniu tego roku. Po rozmowie w redakcji też stwierdziliśmy, że przez 10-12 lat posiadania prawa jazdy mieliśmy zaledwie kilka takich kontroli. Czy to oznacza, że powinno być ich więcej? Dajcie znać w poniższej ankiecie.

20
Czy na drogach powinno być więcej kontroli drogowych?

Konrad Maruszczak

fot. instagram.com/p_krasko/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Wszyscy budowali tego Transportera Typ 23 – efekt powala

Sytuacja, w której cała rodzina zaangażowana jest w jakieś przedsięwzięcie, czasami prowadzi do katastrofy. W tym jednak przypadku było zupełnie inaczej. Prezentowany VW Typ 23, to efekt wspólnej pracy i każdy członek rodziny dołożył swoją cegiełkę budując to wspólne dzieło. Prezentowany bus do końca lat osiemdziesiątych służył w zachodnioniemieckiej armii. W 1989 roku przekroczył granicę…

VW Jetta A1

(Nie)zwykły sedan, czyli VW Jetta A1

Pierwsza generacja Jetty, której przedstawicielkę widzicie na zdjęciach, zadebiutowała w 1979 roku. Samochód był klasycznym dwu lub czterodrzwiowym sedanem. Model bazował na Golfie pierwszej generacji i był bardziej konserwatywną odmianą tego bardzo popularnego hatchbacka. Na przestrzeni kilkudziesięciu lat Volkswagen pokazał światu kilka generacji Jetty. Za każdym razem auto nie wzbudzało większych emocji. Było praktyczne, proste…