Finał konkursu - oto zwycięzcy! - Trends Magazines

Finał konkursu – oto zwycięzcy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dobiegł końca nasz KONKURS – „Pokaż swoje BMW”. Po kilku tygodniach i wielu dyskusjach wyłoniliśmy zwycięzców. Za chwilę przedstawimy pierwszego z laureatów.

Z przyjemnością mogę Was poinformować, że z roku na rok poziom zgłaszanych do „BMW TRENDS” aut jest coraz wyższy. To, co robicie ze swoimi bawarkami, jak je dopieszczacie – nie tylko wizualnie – robi wrażenie nie tylko na nas. Dlatego wybór pierwszej trójki był naprawdę bardzo trudny.

Każdy ze zgłoszonych samochodów miał swoich fanów wśród was, ale też przedstawicieli redakcji „BMW TRENDS”. Wszystkim należą się brawa za odwagę, pasję i pomysłowość.

W związku z tym postanowiłem, jako redaktor naczelny każdemu uczestnikowi z finałowej „10” ufundować roczną (na 2022 rok) prenumeratę „BMW TRENDS”.

Jeszcze raz dziękuje za udział, Wasze głosy i komentarze.

Jeśli macie uwagi lub propozycje dot. kolejnych konkursów, treści magazynu „BMW TRENDS”, naszej strony lub fanpage – proszę przysyłajcie na adres redakcja@trends.com.pl

Czas na ZWYCIĘZCÓW!

III miejsce zajęło BMW E36 – zdjęcie nr 1.  

Jak to określiła jedna z komentujących osób  „Landryna nie ma sobie równych. Zarówno ona jak i właścicielka to klasa sama w sobie!”.  My możemy dodać, że w tym wypadku dbałość o auto, to nie tylko męska rzecz…

Gratulujemy!

Ryszard Turski
Redaktor Naczelny
BMW TRENDS

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

vw-polo-harlekin

Polo Harlekin is back!

Volkswagen Polo Harlekin zadebiutowało w 1995 roku jako najbardziej kolorowy VW w historii. Teraz Volkswagen Netherlands upamiętnia tę serię aut budując nowy, wyjątkowy egzemplarz. Oryginalne Polo Harlekin nie miało w ogóle wejść do produkcji, ale odniosło nieoczekiwany sukces - powstało ponad 3800 sztuk. Historia modelu rozpoczęła się w 1994 roku, kiedy VW zaprezentował trzecią generację…

Swap z karbonem, czyli BMW LW M2 CSR

Przed laty jednym z najpopularniejszych sposobów na radykalne zwiększenie mocy silnika były swapy. W dobie turbodoładowanych jednostek clou programu stały się ingerencje w elektronikę. Lightweight Performance postanowiło połączyć oba zabiegi. W mocnym już w standardowej wersji M2 zamontowano wyżyłowany, a zarazem bardziej pancerny silnik z M3, który następnie poddano konkretnemu tuningowi. Efekty robią wrażenie. Projekt…