BMW M3 RWD vs xDrive - które szybsze? - Trends Magazines

BMW M3 RWD vs xDrive – które szybsze?

Odpowiedź na to pytanie nie jest wcale oczywista. BMW M3 xDrive może i waży więcej, ale za to odznacza się lepszą przyczepnością, zarówno przy starcie, jak i w zakrętach. Czy zatem tylnonapędowa wersja będzie szybsza?

BMW oferuje M3 z klasycznym napędem na tył lub xDrive. Jeśli zastanawiacie się, które jest szybsze, z pomocą przychodzi brytyjski portal Carwow. Brytyjczycy postanowili zestawić obydwie wersje M3 i sprawdzić, czy napęd xDrive działa na korzyść sportowego BMW, czy raczej lepiej wybrać klasyczny napęd na tył. 

Obydwa samochody dysponują identyczną mocą 510 KM i 650 Nm, bo mówimy tu o wersjach Competition. M3 z napędem xDrive jest 50 kg cięższe. Niewiele, a napęd na cztery koła daje lepszą przyczepność na prostej i w zakrętach. Nie trzymając was już więcej w niepewności, obejrzyjcie filmik i przekonajcie się, które M3 jest szybsze.

Konrad Maruszczak

 

Podobne

VW T2 w stylu Ros auto od tyłu

Ten VW T2 stał popsuty aż 20 lat. A teraz wszyscy się za nim oglądają

Ten VW Bus T2 Polski przyjechał pod koniec lat osiemdziesiątych jako jeden z samochodów delegacji Krzyża Maltańskiego. Popsuł się i już tu pozostał. Ponad dwadzieścia lat spędził stojąc w tym samym miejscu.  Koczowanie pod chmurką mocno nadwerężyło stan jego blach. Był zapomniany przez wszystkich do czasu, kiedy natrafili na niego dwaj pasjonaci VW, uwielbiający zwłaszcza…

Felga Ronal RR10 z kolorowymi osłonami piasty

RONAL RR10 RACING – efektowana felga do klasyka

Zainspirowany wyścigowym designem RONAL R10 TURBO z lat 80. jej producent wprowadza na rynek RR10 RACING, felgę, która przypomina złote czasy z przeszłości. Jeśli chcesz jeszcze bardziej poczuć klimat sportów motorowych, opcjonalnie możesz ją wyposażyć w kołpak piasty z centralnym zamkiem.  Felga RR10 RACING ma dwie charakterystyczne cechy. Po pierwsze, jest to wieloczęściowa obręcz składająca…