BMW M240i M Performance - w oczekiwaniu na M2 - Trends Magazines

BMW M240i M Performance – w oczekiwaniu na M2

BMW pokazało pakiet stylistyczny do Serii 2 w nadwoziu coupe. Patrząc na auto można zadać sobie pytanie – po co mi M2? „Dwójka” w biżuterii od M Performance wygląda świetnie, a do tego odmiana M240i jeździ równie dobrze.

Jeżeli wygląd zwykłego M240i nie powoduje u was szybszego bicia serca, możecie zainwestować w pakiet części i akcesoriów M Performance. Nie ogranicza się on tylko do wlotów powietrza, większych felg czy efekciarskiego grilla. Na życzenie możecie doposażyć Serię 2 w dodatki z prawdziwego włókna węglowego – dokładki przedniego zderzaka, progi, grill i lusterka. Z tego samego materiału wykonano też spoiler (w zasadzie lotkę) oraz dyfuzor. 

Do wykończenia swojej Serii 2 możecie zamówić trójkolorowe pasy na karoserii, jak również czerwone zaciski, które kryją się za 18- lub 20-calowymi felgami. Dostępna są trzy wzory. Możecie też mieć hologramy „M”, wyświetlające się po otwarciu drzwi. Marzenie gadżeciarza! Zmiany nie ominęły też wnętrza. Tam zażyczyć sobie możecie kubełkowe fotele (wyglądają obłędnie), kierownicę na wpół obszytą alcantarą, inną gałkę do zmiany biegów, a nawet etui na pilota. I spójrzcie na ten korek wlewu paliwa! 

BMW nie wspomniało nic o pakiecie podnoszącym moc, ale jeśli zdecydujecie się na wersję M240i z pewnością „Będziecie Mogli Wyprzedzać”. Pod maską pracuje klasyka BMW, czyli rzędowa „szóstka”, oczywiście doładowana (turbo typu TwinScroll) o mocy 374 KM i 500 Nm. Na razie auto oferowane jest tylko z automatem, pierwsza setka pojawia się już po 4,3 s. Jeśli nie wystarczają wam takie osiągi, musicie poczekać na M2. Na razie nie słychać, żeby ptaszki ćwierkały o dacie premiery najostrzejszej odmiany. Pozostaje wam BMW Serii 2 w sosie M Performance, albo uzbroić się w cierpliwość. 

Konrad Maruszczak

Podobne

4×4 w BMW – na co uważać – porady

Dlaczego psują się skrzynie rozdzielcze ATC, VTG, BMW i czteronapędowych samochodów innych marek? Jak tego uniknąć i na co zwracać uwagę? Te pytania często pojawią się teraz, zimą gdy napęd 4x4 jest bardzo pomocny.   5 typowych objawów, prowadzących do awarii napędów xdrive   PIERWSZY to zrywne dopinanie napędu. Podczas równomiernej jazdy nic się nie dzieje,…

Z wielkopolskiej fabryki wyjechało już 4 mln Volkswagenów

Fabryka Volkswagena w Wielkopolsce została otwarta 30 lat temu i teraz święci swój jubileusz. VW ma też drugą okazję do świętowania, bowiem z taśmy zjechał tam 4-milionowy samochód.  Początki poznańskiej fabryki sięgają 1993 r., kiedy to uruchomiono montaż w systemie SKD (ang. semi-knocked-down). Początkowo powstawały tu Volkswageny Transportery, później także Skody Octavia i Fabia oraz…