Ekologiczny transport akumulatorów VW - Trends Magazines

Ekologiczny transport akumulatorów VW

Emisja dwutlenku węgla towarzyszy nie tylko eksploatacji pojazdów, ale również ich produkcji. Volkswagen dokłada starań, by wytwarzanie aut stało się możliwie neutralne dla środowiska.

Największy nacisk został obecnie położony na uzyskanie zerowego bilansu w przypadku elektrycznych modeli ID.3 oraz ID.4. Jest to zrozumiałe. Koncern rozpoczyna produkcję tych aut, więc optymalizacja procesów produkcyjnych i logistycznych jest prostsza od przebudowywania istniejącego już modelu działania. Oferta „elektryków” będzie poszerzana, więc w przyszłości korzyści staną się bardzo wymierne. W efekcie w krajach produkujących energię elektryczną bez uwalniania do atmosfery CO2 będzie można stwierdzić, że auta na prąd faktycznie są zeroemisyjne.

Po uruchomieniu w zakładzie w Zwickau urządzenia odpowiadającego za automatyczne rozładowywanie z wagonów kolejowych akumulatorów dla modeli ID.3 oraz ID.4 transport baterii stał się bardziej przyjazny dla środowiska. Było to ostatnie ogniwo zielonego łańcucha logistycznego prowadzącego z Polski przez Brunszwik do fabryki w Saksonii. Jak to działa, przeczytasz TUTAJ.

Podobne

RONAL-GROUP_SLM-Concept-Wheel-2

RONAL „wydrukował felgę”. Czy dzięki nowej technologii firma powróci do łask tunerów?

RONAL GROUP przedstawia pierwszą na świecie przetestowaną jednoczęściową felgę ze stopów lekkich stworzoną przy pomocy drukarki 3D. Felga nazywa się “SLM Concept Wheel”. Koncept został opracowany i wdrożony przez RONAL TECHNOLOGIE GmbH oraz centrum innowacji RONAL GROUP w Forst w Niemczech.   GRUPA RONAL prezentuje ten projekt podczas trwającego obecnie IAA 2019. Jednoczęściowe koło wykonane z lekkiego…