Historia lubi się powtarzać, czyli spotkanie VW Garbusa 1302S z Golfem 1 i ID.3 - Trends Magazines

Historia lubi się powtarzać, czyli spotkanie VW Garbusa 1302S z Golfem 1 i ID.3

VW Garbus - VW Golf 1 - ID.3 z frontu

Przez ponad 80 lat istnienia Volkswagen dał światu wiele aut, które na dobre zmieniły historię motoryzacji. Niepowtarzalnego Garbusa znają wszyscy. Golf zdefiniował na nowo segment popularnych do dziś kompaktów. Czy najnowsze rewolucyjne dziecko z Wolfsburga – model ID.3 – okaże się równie przełomowy, jak jego kultowi już dziś poprzednicy?

Garbus jest dziś najbardziej rozpoznawalnym modelem Volkswagena na całym świecie. Golfa znają wszyscy i niemalże wszyscy stawiają go za wzór w swojej klasie. Czy w przypadku ID.3 historia się powtórzy i auto odniesie spektakularny sukces? Na odpowiedź na to pytanie będziemy musieli jeszcze poczekać. Teraz o spotkaniu tych trzech aut możesz poczytać TUTAJ.

Podobne

Tuning-VW-Touran-2.0-TDI-widok od tyłu

Wyjątkowy VW Touran 2.0 TDI po tuningu

W szerokiej ofercie VW można odnaleźć praktycznie każdy rodzaj nadwozia. Utarła się jednak opinia, że tylko niektóre z nich nadają się do przeróbki. Jak błędne jest to twierdzenie, dowodzi przykład białego Tourana 2.0 TDI należącego do Fryderyka. Najczęściej przeróbkom poddawane są auta kompaktowe. Spośród oferowanych przez koncern z Wolfsburga niekwestionowanym liderem jest Golf wszystkich generacji…

VW_Jetta_A2_tuning

Nieaktualny, czy ponadczasowy? Projekt Jetty z 2012 – TUNING

„Front” to synonim wyrazu „przód”, ale także określenie uczestniczącej w działaniach wojennych części sił zbrojnych. Jednym z wyróżników prezentowanej Jetty należącej do Marcina jest tzw. Westmoreland front, czyli przód z Volkswagenów produkowanych w latach 1978 – 1988 w Pensylwanii. Dzięki stosowaniu elementów przypominających mniej znane rozdziały z historii, fani tuningu są jak doborowa armia broniąca…