Kompaktowa "jedynka" F40 doprawiona przez AC Schnitzera - Trends Magazines

Kompaktowa „jedynka” F40 doprawiona przez AC Schnitzera

Tuning BMW 1 AC Schnitzer

Kompaktowa seria 1 F40 to najmniejszy model w ofercie BMW. Nie oznacza to, że nie budzi emocji. Zwłaszcza w wersji doprawionej przez AC Schnitzera.

Renomowany tuner wziął na warsztat topowy wariant M135i. Zorganizowanie sesji zdjęciowej na północnej pętli Nürburgringu nie jest dziełem przypadku – to naprawdę szybkie auto, które już po 4,8 s od startu osiąga 100 km/h.

Tuning BMW 1 AC Schnitzer

AC Schnitzer nie eksperymentował więc z zespołem napędowym, a skupił się na poprawie prowadzenia, brzmienia i wyglądu samochodu. Sportowe sprężyny zmniejszyły prześwit przedniej i tylnej osi o odpowiednio 25 i 35 mm względem seryjnego zawieszenia, co poprawiło zachowanie auta na szybko pokonywanych zakrętach. Na efektowne felgi AC1 BiColor nałożono opony w rozmiarze 225/35 R19.

Tuning BMW 1 AC Schnitzer

Sportowy wydech jest oferowany z trzema różnymi rodzajami końcówek – karbonowymi, chromowanymi i czarnymi. AC Schnitzer przygotował także przedni spliter, spojler dachowy oraz folie chroniące tylną część nadwozia przed odpryskami – znajduje się na niej logo marki o długości 25 cm.

Kto chciałby zmienić wygląd kabiny jedynki, może wybrać z katalogu AC Schnitzera nakładki na manetki do zmiany biegów i pedały czy aluminiowy uchwyt na kluczy.

Podobne

Kierowco, pilnuj punktów karnych. Będzie trudniej się ich pozbyć

4 czerwca 2018 r. wchodzą w życie zmiany dotyczące punktów karnych. Kierowca, który przekroczy próg 24 punktów karnych nie straci automatycznie uprawnień. Zostanie skierowany na specjalne szkolenie. Udział w nim pozwoli na zachowanie "prawka". W pierwszej chwili może się więc wydawać, że będzie trudniej o utratę prawa jazdy. Faktycznie stanie się tak, ale tylko przy…

532-konny Schmiedmann S5 550i. Godny rywal BMW M5

Rzadko słyszymy o samochodach modyfikowanych w Skandynawii. A szkoda! Duńska firma Schmiedmann udowodniła, że również na północy Europy nie brakuje ekspertów od wyrafinowanego tuningu. Bazą dla  projektu Schmiedmanna była piątka F10 z 2010 roku. Limuzynie w wersji 550i pary nie brakowało. Podwójnie doładowane 4.4 V8 o oznaczeniu N63B44 zapewniało 408 KM i 600 Nm. Dużo, jednak kres…