Wyścigowy sznyt BMW M2 Competition - Trends Magazines

Wyścigowy sznyt BMW M2 Competition

Tuning BMW M2 JMS

Niemiecka firma JMS rozwija skrzydła. Wchodząc na rynek stawiała na budżetowe modyfikacje popularnych aut. Teraz pod lupę wzięła BMW M2 Competition.

Nie było to bynajmniej dziełem przypadku. Tuner doskonale zdaje sobie sprawę, że ten model BMW jest obecnie najczęściej i najchętniej modyfikowany. Aby stworzyć możliwie pełny projekt, JMS zaprosiło do współpracy inne firmy. Za efektowne, inspirowane autami wyścigowymi oklejenie nadwozia odpowiadali specjaliści z firmy Schwabenfolia.

Tuning BMW M2 JMS

20-calowe felgi Project 3.0 z filigranowymi ramionami dostarczyła firma Barracuda Racing Wheels. Obręcze nie tylko cieszą oko, ale również dobrze wpływają na właściwości jezdne samochodu – zostały wykonane w technologii flow formingu, dzięki czemu ważą tylko 12 kg każda. Ubrano je w przyczepne opony Continental Sport Contact 6 w rozmiarach 245/30 (przód) i 265/30 (tył).

Tuning BMW M2 JMS

Przysadzisty wygląd BMW to zasługa gwintowanego zawieszenia KW Variant 3, które przybliżyło przednią oś do nawierzchni o 30 mm, a tylną o 35 mm. Ma ono również regulację siły odbicia i dobicia amortyzatorów, więc kierowca może dopasować charakterystykę podwozia do własnych preferencji.

Tuning BMW M2 JMS

Podwójnie doładowane 3.0 R6 pozostało nietknięte. Zdecydowano się jedynie na montaż sportowego wydechu Eisenmanna, który wydaje ciekawe brzmienie i zapewnił kilka dodatkowych koni mechanicznych. Umożliwia też dalszy tuning – na rynku nie brakuje firm wyciskających wszystkie soki z jednostek o kodzie S55B30.

Podobne

BMW-Z4-E89-35is-widok z przod

Kupujemy używane BMW Z4 E89 – czy to dobra inwestycja?

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Doskonałą propozycją na cieplejsze dni jest roadster. Miłośnicy BMW mają w czym wybierać. Coraz ciekawszą propozycją staje się używane BMW Z4 E89. Jego ceny nie są jeszcze okazyjne, jednak o aucie może myśleć coraz więcej kierowców. Co nowego w "Zetce"? Model Z4 ma najlepsze cechy marki BMW – znane od lat i odpowiadające za pełne zespolenie…

Tuning-VW-Garbus-Hot Rod-widok z boku

Jak zbudować hot roda na bazie Garbusa? Piotr zaczął od 700 złotych

Najbardziej rozpoznawalnym autem VW jest z pewnością Garbus. Od początku produkcji, czyli od końca lat 30., z taśm montażowych zjechało prawie 22 miliony egzemplarzy. O ile kilkanaście bądź kilkadziesiąt lat temu widok popularnego Żuczka nie był niczym nadzwyczajnym, o tyle dzisiaj ich właściciele spotykają się ze zdziwionymi, ale pełnymi serdeczności spojrzeniami innych kierowców. Wraz z…