Kompaktowy SUV o mocy prawie 600 KM od Lorinsera - Trends Magazines

Kompaktowy SUV o mocy prawie 600 KM od Lorinsera

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Jeździsz MercedesAMG GLC 63 S o mocy 510 KM i masz wrażenie, że jest zbyt wolny? Czy przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy już Ci nie wystarcza? Bez obaw – z pomocą przychodzi kultowy tuner Lorinser.

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Więcej mocy

PowerModul od Sportservice Lorinser to dodatek typu plug-and-play, który pozwala wydobyć z silnika dodatkową moc za 2499 euro. To wzrost wydajności z 510 KM (375 kW) i 700 Nm na ogromne 591 KM (434 kW) i 826 Nm. Końcowy rezultat jest prawie identyczny w nieco słabszym standardowym modelu fabrycznym GLC 63, dla którego ten produkt jest również dostępny. Tak uzbrojony GLC jest jednym z najszybszych SUV-ów tej klasy. Dla porównania standardowe Porsche Macan Turbo ma 440 KM. 

biały Lorinser_GLC_AMG_63_S

Felgi

Wygląd swojego Mercedesa możesz też poprawić dzięki felgom aluminiowym LM2R, które zostały wprowadzone w 2020 roku i są teraz dostępne również dla GLC, w tym wersji Coupé. Na przedniej osi zamontowano koła 9 x 21 cali, a na tylnej 10,5 x 21 cali. Ich konstrukcja nawiązuje do złotej ery Mercedesa W140, W124, Mercedesa 190. Prawda, że są piękne?  

czarna felga Lorinser_LM2R_rim_black

Podobne

Koenigsegg CC850 – dwie skrzynie biegów w jednej

Christian von Koenigsegg, założyciel szwedzkiej marki supersamochodów obchodzi 50. urodziny. Jako prezent postanowił wypuścić innowacyjny model - CC850. Oprócz niego, także 50 innych szczęśliwców będzie mogło kupić nowego Koenigsegga.  Koenigsegg CC850 to ukoronowanie 20-lecia pierwszego modelu CC8. Nowy samochód jest nawet do niego podobny, ale tylko stylistycznie. Pod "skorupą" to zupełnie nowa konstrukcja. Innowacją jest…

VW Garbus w stylu rat widok od tyłu

Garbus w stylu rat i z pneumatyką

Volkswagen Garbus to bez wątpienia jedno z najbardziej rozpoznawalnych aut w historii motoryzacji. Dziś pierwsze Garbusy nieczęsto widuje się na naszych drogach. Można je za to podziwiać na zlotach fanów niemieckiej marki. Cenione są zarówno w pełni seryjne modele, jak i takie, które poddano gruntownym i gustownym modyfikacjom. Bartek, właściciel opisywanego Garba, postanowił połączyć dwa style. Co z tego wyszło?…