Najbrzydsze BMW w historii na sprzedaż za duże pieniądze - Trends Magazines

Najbrzydsze BMW w historii na sprzedaż za duże pieniądze

BMW Modulo Car M89

Ten włoski pojazd nie jest dziełem bawarskiej marki, ale bazuje na podzespołach z Monachium. Co to właściwie jest?

BMW Modulo Car M89

Made in Italy

Pojazd nazywa się Modulo Car M89. Ten trójkołowiec powstał w 1997 we Włoszech. Użyto w nim motocyklowego silnika BMW. To jeden z ostatnich silników z serii K75, który był produkowany przez bawarską markę od 1984 do 1995 r. To trzycilndrowiec o pojemności 740 cm3 i dzięki czemu pojazd jest uważany za motocykl. Pomimo klasyfikacji motocykla przednia połowa M89 przypomina samochód sportowy.

BMW Modulo Car M89

Podobny do Mclarena?

Moim zdaniem front M89 wygląda troszeczkę jak ten z Mclarena F1. Użytkownik również tutaj siedzi na środku, w osi pojazdu. Bolid obsługiwany jest jak samochód z tradycyjną kierownicą i pedałami. Kokpit przypomina konfigurację myśliwca odrzutowego z pasażerem siedzącym bezpośrednio za pilotem.

BMW Modulo Car M89 BMW Modulo Car M89

Lekki, ale niezbyt mocny

Z tyłu Modulo to motocykl. Ma podwójne wydechy wychodzące z tylnego błotnika i koło przykręcone do jednostronnego wahacza. Podobnie jak w motocyklu K75 moc wyjściowa to 70 koni mechanicznych, ale pojazd jest cięższy i waży niecałe 470 kg.

BMW Modulo Car M89 BMW Modulo Car M89

Drogie to „BMW”…

Modulo Car M89 jest teraz w sprzedaż na włoskiej stronie internetowej Auto Vergiate. To M89 nigdy nie było własnością prywatną i ma na liczniku tylko 1000 km. Nie jesteśmy pewni, czy bolid jest w ogóle dopuszczony do ruchu, ale znamy za to cenę wywoławczą 38 000 EUR. 

Podobne

Samsung Galaxy S23 Ultra M Edition – gratka dla fanów M3 E30

Samsung Galaxy S23 Ultra M Edition to absolutny must have dla gadżeciarzy i fanów BMW. Wraz ze smartfonem dostaniecie pełno ciekawych akcesoriów w nawiązaniu do kultowego M3 E30. Trzeba się jednak spieszyć.  Samsung w porozumieniu z firmą SK Telecom wypuści na rynek bardzo ciekawy smartfon - Galaxy S23 Ultra M Edition. O ile sam telefon…

Tuning-VW-Caddy-1-1.8-widok z przodu

30-letni pick-up z Wolfsburga jak nowy

Volkswagen Caddy pierwszej generacji był typowym samochodem użytkowym. Po wielu latach od zakończenia produkcji nie stal się jednak zbyt popularnym obiektem tuningu. Dobrze zachowane lub przerobione z gustem egzemplarze to prawdziwa rzadkość na naszych drogach. To właśnie ta niewielka popularność sprawiła, że w garażu Patryka stanął ponadtrzydziestoletni pick-up z Wolfsburga. Pierwszy Caddy zjechał z taśmy produkcyjnej w 1979 roku. Był…