LUMMA CLR 8RS. Przy niej Lamborhini Urus wygląda jak słodki kotek - Trends Magazines

LUMMA CLR 8RS. Przy niej Lamborhini Urus wygląda jak słodki kotek

Lumma-CLR-RS-Q8

LUMMA Design GmbH & Co. KG kolejny raz prezentuje agresywny pakiet dodatków do dużego auto typu SUV. Tym razem modyfikacjom poddane zostało Audi RSQ8. Fabrycznie to 600-konny potwór, który pokonał północną pętlę Nürburgring w 7 minut 42.253 sekundy.

Lumma-CLR-RS-Q8

Mocy przybywaj

Tuner zastosował specjalne oprogramowanie oraz zupełnie nowy układ wydechowy. Rezultat? CLR generuje 705 koni mechanicznych i gigantyczny moment obrotowy 910 Nm. To o 10 Nm więcej od silnika V8 TDI stosowanego w innych SUV-ach koncernu.

Lumma-CLR-RS-Q8

Wygląd pakera

LUMMA proponuje pakiet stylistyczny z włókna węglowego. W jego skład wchodzą dokładki zderzaków, poszerzenia nadkoli i nakładki drzwi. Z tyłu w zderzaku odnajdziemy agresywnie wyglądające dyfuzor oraz spoiler. Zwrócicie uwagę, że poza tą pokaźną listą elementów jest jeszcze mnóstwo mniejszych dodatków, które razem tworzą ten agresywny wygląd. 

Lumma-CLR-RS-Q8

Skóra i felgi

Taki desgin nie udałby się, gdyby nie ogromne 23-calowe felgi. Obręcze mają rozmiar 21×11 cali. Wykorzystane opony mają rozmiar 305/30 R23. Ponadto LUMMA zapewnia, że jest wstanie zdziałać cuda w środku Audi. Skóry, czy dodatki z karbonu to tylko początek oferty. 


Zobacz więcej

Podobne

Ostra dwójka, czyli 300 KM w Golfie II

Poczciwy Volkswagen Golf II generacji nie wzbudza wielkiego zainteresowania na naszych ulicach. Powyższe uwagi nie dotyczą jednak niesamowitej dwójki należącej do Kacpra. Bez cienia wątpliwości produkowany od 1983 roku Golf II nie jest zjawiskowym samochodem. Dwójka nie dorobiła się jeszcze statusu wielbionego klasyka, pozostając w cieniu będącej obiektem kultu pierwszej generacji. O ile zadbana i…

BMW nie rezygnuje z manualnych skrzyń biegów

Kiedyś manualne skrzynie biegów były podstawowym wyposażeniem auta, a "automaty" ekskluzywnym. Teraz wszystko się zmieniło i w samochodach segmentu premium ręczne przekładnie odchodzą do lamusa. Jednak BMW twierdzi, że tak szybko nie zrezygnuje z "manuali".  Widać, że bawarska marka chce kojarzyć się z prawdziwą motoryzacją. Do takich wniosków można dojść po kilku oświadczeniach firmy. Na…