Volkswagen: "Mamy historyczne zadanie do wykonania" - Trends Magazines

Volkswagen: „Mamy historyczne zadanie do wykonania”

TEST

Fabryka VW produkcja

Fabryka Volkswagena w Zwickau stopniowo wznawia produkcję. Producent chwali się, że wraca do budowania samochodów elektrycznych. Początkowe tempo będzie jednak powolne.

Produkcja całkowicie elektrycznego ID.3 ruszyła w czwartek 23 kwietnia. Początkowo proces będzie się odbywał zmniejszoną wydajnością i w znacznie wolniejszym czasem budowy. W pierwszej fazie rozruchu 50 sztuk ID.3 będzie produkowanych dziennie w Zwickau, co odpowiada około jednej trzeciej wielkości produkcji przed pandemią koronową.

Historyczny restart

Zwickau jest pierwszą fabryką Volkswagena w Niemczech, która ostrożnie wznowiła produkcję po przestoju, który rozpoczął się w połowie marca. „Wszyscy mamy historyczne zadanie do wykonania. To zadanie ma na celu ochronę zdrowia naszych pracowników – a jednocześnie odpowiedzialne przywrócenie biznesu na właściwe tory ”, powiedział Thomas Ulbrich, członek zarządu marki Volkswagen ds. E-mobilności i mówca zarządu Volkswagen Sachsen.

Bezpieczeństwo najważniejsze

Wdrażane są liczne dodatkowe środki mające na celu ochronę zdrowia siły roboczej, a ponowne uruchomienie ukierunkowane jest również na stopniową stabilizację międzynarodowych łańcuchów dostaw. Produkcja została już wznowiona w prawie wszystkich zakładach Volkswagena w Chinach.

Podobne

E46 z carbonu- TUNING

Znajdujący się w Bangkoku sklep z akcesoriami tuningowymi AKANA & GP Racing by Factory opublikował zdjęcia nadwozia BMW E46 Coupé wykonanego z włókna węglowego.  Super full carbon, bo tak nazywa się ta konwersja nadwozia zawiera progi, słupki A, B, C i dach. W komplecie są cztery błotniki z poszerzeniami (a'la GT3), zderzaki i maska z…

Ostra dwójka, czyli 300 KM w Golfie II

Poczciwy Volkswagen Golf II generacji nie wzbudza wielkiego zainteresowania na naszych ulicach. Powyższe uwagi nie dotyczą jednak niesamowitej dwójki należącej do Kacpra. Bez cienia wątpliwości produkowany od 1983 roku Golf II nie jest zjawiskowym samochodem. Dwójka nie dorobiła się jeszcze statusu wielbionego klasyka, pozostając w cieniu będącej obiektem kultu pierwszej generacji. O ile zadbana i…