KORONAWIRUS: Bezpieczne tankowanie krok po kroku - PORADNIK - Trends Magazines

KORONAWIRUS: Bezpieczne tankowanie krok po kroku – PORADNIK

Samochód zatankować trzeba, tym bardziej że ceny obecnie do tego mocno zachęcają. Jednak w tym przypadku również trzeba pamiętać o podstawowych zasadach, które opisaliśmy w punktach: 

  1. Wybierać stacje, gdzie można zapłacić przy użyciu aplikacji lub przez tzw. „okienko”. Za wszelką cenę unikajmy miejsc, gdzie musimy wejść do zamkniętego pomieszczenia. 
  2. Za każdym razem tankować do pełna – ograniczy to liczbę wizyt na stacji benzynowej.
  3. Przed wyjściem samochodu i rozpoczęciem tankowania należy założyć rękawiczki jednorazowe. Na stacjach benzynowych takie rękawiczki są dostępne przy każdym dystrybutorze, jednak najlepiej mieć je ze sobą w aucie i założyć jeszcze przed wyjściem z auta. 
  4. Jeżeli już musimy zapłacić bezpośrednio na stacji, to używajmy karty płatniczej (najlepiej zbliżeniowo lub BLIK).
  5. Klienci korzystający z kart paliwowych powinni obsługiwać terminale jedynie w rękawiczkach. Pamiętajmy, że obsługa nie zna przebiegu pojazdu ani PINu do karty, więc fizyczna interakcja z terminalem jest nieunikniona. 
  6. Rękawiczki wyrzucamy jeszcze przed dotknięciem klamki samochodu.
  7. Po wejściu do auta najlepiej zdezynfekować jeszcze raz ręce przed rozpoczęciem jazdy.

Zachęcamy do korzystania z tego poradnika, jako instrukcji krok po kroku.

Podobne

VW Typ 2 Bulli 1950 Transporter

Wyjątkowy jubilat obchodzi 70 urodziny!

Produkcja pojazdów „VW Transporter” typu 2 (Typ 1 to VW Beetle) ruszyła pełną parą 8 marca 1950 r.. Bulli szybko okazał się ulubieńcem na rynku. 5 sierpnia tego samego roku z taśmy montażowej zjechała niebieska furgonetka o numerze podwozia 20-1880, będąc pierwszym Bulli’m w tej części Dolnej Saksonii. Po drogach i wąskich uliczkach Hildesheim jeździła…

BMW_silnik_N52_6cylindrowy_Valvetronic

N52 – „Valvemagia”, czy „Valvemasakra”- TECHNIKA

Kto szuka nowoczesnego modelu BMW z jak najbardziej klasycznym silnikiem pod maską, powinien skupić się na autach z jednostką N52. To ostatni sześciocylindrowiec bez turbo oraz bezpośredniego wtrysku. Na wizerunek marki BMW przed dekady pracowały niemal pancerne silniki R6. Legendarnym już M20, M30, M50 czy M52 nie było w stanie zaszkodzić praktycznie nic. Oczywiście jednostki te miały swoje…