BMW naszych Czytelników: Ząbek i jego BMW E21 - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Ząbek i jego BMW E21

Ząbek to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E21 z 1979 roku.  Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • karoseria wyremontowana,
  • wstawiona klatka bezpieczeństwa według załącznika J,
  • dwa sportowe fotele, pasy szelkowe, kierownica RRS,
  • hydrauliczny hamulec ręczny,
  • maska przód i tylna klapa z laminatu,
  • lampy przód tajfun,
  • zawieszenie przednie cięte laserem,
  • wahacze uniball i cambery,
  • tylne zawieszenie z BMW E34 – zawieszenie gwintowane custom,
  • silnik 5.0 V8, 306 KM, 460 Nm,
  • chłodnica oleju, skrzynia ZF z 2.8 adapter, lekkie koło zamachowe plus dwutarczowy spiek,
  • układ wydechowy z kwasówki wystawiony w progach.

BMW E21 po zakupie:

BMW E21 po modyfikacjach:

Podobne

Alpina B8 4.6 V8 – jedna z niewielu

BMW E36 nikomu nie trzeba przedstawiać. Każdy fan bawarskiego koncernu chciałby mieć w swoim garażu chociaż jedno takie auto. Nie ma się czemu dziwić: klasyczna linia nadwozia, napęd przenoszony na tylną oś, wiele możliwości wprowadzania zmian – nikt nie przejdzie obojętnie obok tego samochodu. Oto Alpina B8 4.6! Alpina od zawsze była na liście marzeń…

Tak zmieniło się BMW serii 8 – galeria zdjęć

BMW serii 8 E31 było topowym coupe bawarskiej marki. Po kilku latach przerwy w produkcji tego modelu Niemcy postanowili wskrzesić cyfrę 8, która zarezerwowana została nie tylko dla nadwozia coupe! Klasyk z podnoszonymi światłami czy bardziej praktyczne i nowoczesne GranCoupe? Które auto zaparkowałbyś w swoim garażu?