Muscle Golf V8 - współczynnik mocy do masy to 1:1 - TUNING - Trends Magazines

Muscle Golf V8 – współczynnik mocy do masy to 1:1 – TUNING

Na tego potwora natrafiliśmy podczas przeglądania speedhunters.com. Samochód został zbudowany w Skandynawii. Tam szalone projekty są „upalane” na najbardziej niezwykłych eventach pod szyldem Gatebil. Właśnie po to powstał ten Golf. Warto też nadmienić, że Skandynawia kocha amerykańskie Muscle Cars. Co więc może powstać, gdy mamy pod ręką potężne V8 LS1, Golfa 4 i naszym celem są zawody driftingowe? Powstanie Golf z napędem na tylną oś i umieszonym zdłużnie silnikiem V8 LS1. Dodatkowo motor jest wyposażony w dwie turbosprężarki Precision Turbo i legitymuje się mocą 1056 KM. Cały pojazd ma masę ok. 1100 kg. I właśnie te dwie wartości dają niesamowity współczynnik mocy do masy- 1:1. W Bugatti Veyron jest 1000 KM mocy i 2000 kg masy, dlatego ta wartość to 0,5:1- o połowę mniej. Ten Golf to potwór, prawda?

Link do prezentacji: GOLF IV SPEEDHUNTERS


Zamów prenumeratę

Podobne

Naprawa rozbitego BMW M3 okazją do… tuningu!

W Polsce informacja o powypadkowej przeszłości pojazdu budzi lęk. Nieprzypadkowo. Nierzadko do mechaników trafiają auta w koszmarnym stanie. Sytuacja wygląda inaczej na zachodzie Europy. Naprawiane są samochody, które nadają się do naprawy, a operacja ma ekonomiczne uzasadnienie. Doskonałym przykładem jest BMW M3 E46, które trafiło na plac duńskiej firmy Schmiedmann. Coupé wzięło udział w kolizji,…

VW Polo 9N auto od tyłu z otwartymi lambo doors

Wyjątkowe i oryginalne Polo 9N

Styl, w jakim ten VW Polo 9N został zmodyfikowany, jednym przypadnie do gustu, a innym nie. Takie jest życie, nie każdemu podoba się to samo. Ale to sprawia, że scena tuningowa jest taka barwna. Pełno w niej różnorodności, odmiennych koncepcji, czasami projekty wywołują spore kontrowersje. O takich zresztą mówi się najwięcej... Przede wszystkim wygląd Ta…