LUMMA CLR X7 to zawodnik wagi superciężkiej- TUNING - Trends Magazines

LUMMA CLR X7 to zawodnik wagi superciężkiej- TUNING

LUMMA Design GmbH & Co. KG z siedzibą w południowo-niemieckim mieście Winterlingen proponuje program indywidualizacji LUMMA CLR X7 dla luksusowego SUV-a BMW X7.

Aby poprawić wygląd i aerodynamikę zespół LUMMA całkowicie przeprojektował przód pojazdu. Większe wloty powietrza w połączeniu z przednim splitterem i nową carbonową maską zupełnie zmieniają przód, który jest teraz bardzo agresywny. Profil auta otrzymał podobne zmiany. Są to imponujące poszerzenia o 50 milimetrów z każdej strony. Technicy LUMMA opracowali również carbonowe elementy aerodynamiczne, takie jak lotka, czy spojler dachowy.

Nowy tylny zderzak z dyfuzorem pozwala na montaż układu wydechowego ze sportowymi rurami ze stali nierdzewnej 4 x 100 mm.  Silnik ma też nowe oprogramowanie i dzięki temu generuje w LUMMIE ok. 680 KM / 500 kW.
Finalnie o wygląd dbają aluminiowe felgi LUMMA CLR 24 RS o wymiarach 10 x 24 cali na przedniej osi i 13 x 24 cali. 

Czy podoba nam się tak zaserwowane X7? Z pewnością nie jest to propozycja dla każdego, ale jeżeli masz już dość wszystkich Mercedesów G63 AMG na swoim osiedlu, to jest to idealny sposób, żeby się wyróżnić.


Zamów prenumeratę

Podobne

Premiery BMW na IAA Frankfurt 2019 – GALERIA

Światowa premiera BMW Concept 4 Światowa premiera nowego BMW X6 Światowa premiera BMW X6 Vantablack®  Światowa premiera BMW i3 Edition RoadStyle oraz BMW i8 Ultimate Sophisto Edition Światowa premiera BMW X5 Protection VR6 Premiera BMW Serii 1 Premiera nowego BMW Serii 8 Gran Coupe Premiera nowego BMW M8 Coupe oraz BMW M8 Convertible Premiera nowego…

Najszybsze auto świata napędzane LPG? BMW M1!

BMW M1 kojarzy się z kwintesencją sportu. Paliwo LPG kojarzy się z oszczędnościami i tanimi samochodami. Można powiedzieć, że BMW M1 i LPG stoją w skrajnej sprzeczności, ale kiedyś doszło do połączenia tych dwóch. Wyszło z tego najszybsze auto napędzane LPG.  W końcu lat 70. koncern BP chciał wypromować paliwo LPG. Jedynym pomysłem okazało się…