Szybka akcja, czyli BMW serii 5 G30 po tuningu - BMW Trends

Szybka akcja, czyli BMW serii 5 G30 po tuningu

Pierwsze egzemplarze nowego BMW serii 5 G30 dopiero pojawiają się na rynku. Niemieckie JMS Fahrzeugteile GmbH nie zwlekało i zaproponowało jeden z pierwszych pomysłów na modyfikację nowej piątki.

Póki co zmiany są dosyć zachowawcze. JMS wyposażyło BMW serii 5 G30 w 20-calowe felgi Inferno firmy Barracuda. Obręcze z ramionami w charakterystycznym dla oryginalnych felg BMW kształcie litery Y pasują do sportowego wizerunku limuzyny. Alternatywą są matowo-szare, felgi Virus, również z oferty Barracudy. JMS proponuje obleczenie obu zestawów oponami w rozmiarze 245/35 R20 (przód) oraz 275/30 R20 (tył).

Aby samochód prezentował się jeszcze dynamicznej i sprawniej pokonywał zakręty, JMS sugeruje montaż gwintowanego zawieszenia, które obecnie w fazie testowania prototypowych zestawów. Kiedy trafi na sklepowe półki, ma kosztować około 2100 euro.

Na 1500 euro został natomiast wyceniony układ wydechowy firmy Eisenmann. Ma większą przepustowość od seryjnego, więc jego montaż może przełożyć się na lekki wzrost mocy bez strojenia sterownika jednostki napędowej.

Podobne

BMW serii 8 E31 na Nürburgring

Kto powiedział, że klasyczne E31 nie nadaje się na tor? To przecież wóz klasy GT, rodzynek w gamie BMW i do tego ma ponad 20 lat na karku. Jak się okazuje- wciąż potrafi dać czadu! W ostatni weekend niebieska "ósemka" z kierownicą po prawej stronie została przyłapana na północnej pętli legendarnego Nürburgring. Piękny widok! Źródło: nurburgring.pl

BMW przyszłości z przeszłości: Turbo 25

Współczesne coupé z czterocylindrowymi silnikami turbo nie oznaczają, że BMW odcina się od klasycznych rozwiązań. Wręcz przeciwnie. Można śmiało mówić o... powrocie do korzeni. A dokładniej prototypu E25, znanego też jako BMW Turbo. Inżynierowie BMW zawsze byli pełni pomysłów i zapału do pracy. Zawsze też dysponowali czasem i wystarczającym budżetem, by móc tworzyć futurystyczne samochody.…