Agresywny tuning BMW X6 - Trends Magazines

Agresywny tuning BMW X6

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

BMW X6 ma sporą ofertę pakietów tuningowych. Propozycję dla odważnych ma Lumma Design.

Tuner wziął na warsztat X6 we flagowej wersji xDrive 50i. W seryjnym wydaniu podwójnie doładowane 4.4 V8 zapewnia 450 KM i 650 Nm. Inżynierowie Lummy zamontowali większe turbosprężarki i bardziej przepustowy wydech z metalowymi katalizatorami, jak również przeprogramowali elektronikę, uzyskując 590 KM i 850 Nm. Przy okazji usunięto ogranicznik prędkości, więc Lumma CLR X6 R jest w stanie osiągnąć 295 km/h.

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

Tuner zadbał, by niezwykle mocny samochód wyglądał znacznie drapieżniej od seryjnego odpowiednika. Zmodyfikowane błotniki poszerzyły X6 o 10 cm. Do masywnych elementów dopasowano nowe progi i zderzaki. We wszystkich pojawiły się elementy usprawniające chłodzenie komory silnika i hamulców. Dokładki zderzaków i progów wykonano z włókna węglowego. Z karbonu uformowano także maskę z potężnymi wylotami powietrza.

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

 

Dopełnieniem zmian są alufelgi Lumma CLR Racing. Na przednią oś trafiły koła w rozmiarze 295/30 R22, na tylną 335/25 R22. Opony Vredestein Ultrac Vorti znajdują się w minimalnej odległości od błotników, co jest zasługą skróconych sprężyn zawieszenia.

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

Wnętrze radykalnie zmodyfikowanego X6 musiało zostać poprawione. Standardowe fotele zastąpiono autorskimi, lepiej wyprofilowanymi fotelami z katalogu Lumma Design. Wiele elementów obszyto skórą i alcantarą. Zamawiający będzie mógł wybrać kolorystykę materiału.


Zamów prenumeratę

Podobne

Aston Martin DB5 Bonda ma najlepszy silnik ever! Bo z BMW

Każdy, kto choć trochę zna się na motoryzacji śmiało stwierdzi, że Aston Martin DB5 wykonujący stunty w najnowszym "Nie czas umierać" nie może być autem seryjnym. Oryginał ma już przeszło 50 lat i przeżył kilka motoryzacyjnych epok i pomimo tego, że wygląda świetnie, to nie stworzono go do popisowych poślizgów. DB5 pokazany w filmie konstrukcja…

SUV-y BMW w terenie – X3 (E83) kontra X5 (E53)

Choć z reguły samochody tego typu w prawdziwym terenie pojawiają się rzadko, my postanowiliśmy właśnie w takich twardych warunkach sprawdzić, ile warte są modele X bawarskiej marki. Na miejsce prób wybraliśmy tor do nauki off-roadu łódzkiego Autotrapera. Każdy, kto kupuje auto z napędem na 4 koła, od razu zadaje sobie pytanie, na co będę mógł…