Agresywny tuning BMW X6 - Trends Magazines

Agresywny tuning BMW X6

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

BMW X6 ma sporą ofertę pakietów tuningowych. Propozycję dla odważnych ma Lumma Design.

Tuner wziął na warsztat X6 we flagowej wersji xDrive 50i. W seryjnym wydaniu podwójnie doładowane 4.4 V8 zapewnia 450 KM i 650 Nm. Inżynierowie Lummy zamontowali większe turbosprężarki i bardziej przepustowy wydech z metalowymi katalizatorami, jak również przeprogramowali elektronikę, uzyskując 590 KM i 850 Nm. Przy okazji usunięto ogranicznik prędkości, więc Lumma CLR X6 R jest w stanie osiągnąć 295 km/h.

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

Tuner zadbał, by niezwykle mocny samochód wyglądał znacznie drapieżniej od seryjnego odpowiednika. Zmodyfikowane błotniki poszerzyły X6 o 10 cm. Do masywnych elementów dopasowano nowe progi i zderzaki. We wszystkich pojawiły się elementy usprawniające chłodzenie komory silnika i hamulców. Dokładki zderzaków i progów wykonano z włókna węglowego. Z karbonu uformowano także maskę z potężnymi wylotami powietrza.

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

 

Dopełnieniem zmian są alufelgi Lumma CLR Racing. Na przednią oś trafiły koła w rozmiarze 295/30 R22, na tylną 335/25 R22. Opony Vredestein Ultrac Vorti znajdują się w minimalnej odległości od błotników, co jest zasługą skróconych sprężyn zawieszenia.

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

Wnętrze radykalnie zmodyfikowanego X6 musiało zostać poprawione. Standardowe fotele zastąpiono autorskimi, lepiej wyprofilowanymi fotelami z katalogu Lumma Design. Wiele elementów obszyto skórą i alcantarą. Zamawiający będzie mógł wybrać kolorystykę materiału.


Zamów prenumeratę

Podobne

VW GOLF MK5 – wielkie odliczanie – HISTORIA

Mk5 to generacja Golfa oferująca komfort i dynamikę, która wykraczała daleko poza to, co oferowało wielu konkurentów z wyższej klasy. To samo dotyczyło jakości. Volkswagen podniósł poprzeczkę po raz kolejny Na przykład spawany laserowo korpus był tak stabilny, że jego sztywność skrętna wzrosła o 35 procent względem poprzednika. Po raz pierwszy Golf był opcjonalnie dostępny…

Wybrał zły warsztat do wymiany opon. Widok tych felg aż boli

Czasami właściciele drogich aut chcą przyoszczędzić i wybierają niewłaściwy warsztat do wykonania, wydawałoby się prostych napraw czy wymian. Tak zrobił właściciel BMW z dużymi felgami i tej decyzji szybko pożałował. Wybór niewłaściwego warsztatu to jedno, ale niekompetencja ludzi tam pracujących to inna kwestia. Niektórzy boleśnie przekonują się o wyborze złej myjni, a inni warsztatu. Właściciel…