Jubileuszowy model na 70-lecie Volkswagena Transportera

Jubileuszowy model na 70-lecie Volkswagena Transportera

70 lat temu Ben Pon, holenderski importer Volkswagena, zobaczył w fabryce w Wolfsburgu prosty pojazd transportowy. Zainspirował go do naszkicowania w notatniku kilku wersji auta, jakiego wcześniej nie było. Wizja trafiła na podatny grunt i doczekała się urzeczywistnienia jako Volkswagen Transporter.

Nawiązując do kultowego auta sprzed lat podczas salonu w Genewie marka Volkswagen Samochody Użytkowe zaprezentowała specjalny model „70 lat Bulli”, w którym akcenty w stylu retro splatają się z najnowocześniejszą techniką.

Jubileuszowy model zbudowano w oparciu o Multivana Comfortline, którego wyposażenie uzupełniono dodatkami z wersji Highline, jak również oraz z Californii. Kto nie boi się odważnych zestawień kolorystycznych, może zamówić auto w wiosennych barwach – Candy-Weiss/Kurkuma-Gelb Metallic.

Wyróżnikiem auta są też plakietki z napisem „Bulli” oraz jubileuszowa naklejka na tylnej szybie, podkreślają związek z kultowym klasykiem. Pakiet wyposażenia standardowego rozszerzono o chromowane dodatki, przyciemniane szyby oraz nakładki na progi ze stali nierdzewnej. Za dopłatą 17-calowe koła można zastąpić większymi o cal obręczami Disc z lakierowaną na biało zewnętrzną krawędzią.

Styliści Volkswagena zajęli się także wnętrzem jubileuszowego Transportera. Tapicerkę „Visitamo” dopasowano kolorystycznie do podłogi „Dark Wood”, która wygląda jak wykonana z drewna. Standard obejmuje m.in. wielofunkcyjną kierownicę pokrytą skórą, ekran komputera pokładowego „Premium” oraz tablicę rozdzielczą z dekoracyjnym panelem „Black Glossy”, który dotąd był oferowany tylko w wersji wyposażenia Highline. Auto trafi do sprzedaży na początku maja.

Podobne

Tuning VW Golf VI GTI – z kołami Barracuda mu do twarzy

Istotnym elementem każdego auta po tuningu jest obniżenie zawieszenia. W komplecie przydałyby się też ładne i duże felgi. Ten tuning VW Golf VI GTI z felgami Barracuda Dragoon powinien przypaść do gustu fanom stylu German.   Tuning VW Golf VI GTI - duże koła i "gleba" wystarczą? Tak ekstremalne obniżenie zawieszenia jak w przypadku tego…

VW Garbus 1200 auto z boku

Cappuccino – jeden z szybszych Garbusów 1200

CAPPUCCINO to kolejny chłodzony wiatrem VW ze stajni Mariusza. Tym razem to jeden z najszybszych „chrabąszczy” z silnikiem o pojemności 1200ccm. Zapewne większość z Was była lub kiedyś będzie na małym spocie VW. Zjeżdża się wtedy co najmniej kilku właścicieli samochodów określonej maści bądź grupa osób należących do jakiegoś klubu. Mariusz teoretycznie mógłby nie uczestniczyć…