RWD - najliczniej obsadzona klasa w Oleśnicy - Trends Magazines

RWD – najliczniej obsadzona klasa w Oleśnicy

Już w najbliższą niedzielę – jedna lokalizacja, dwa wydarzenia i podwójna rywalizacja. Lista zgłoszeń pęka w szwach.

W dniu 26 maja na lotnisku w Oleśnicy odbędzie się druga eliminacja Time4Rally Cup, podczas której jednocześnie przebiegać będzie III runda Rallysprint Challenge Automobilklubu Bydgoskiego. Tutaj zgłoszeni uczestnicy będą klasyfikowani w obydwu zawodach.

Mikołaj Kwiatkowski we współpracy z Jackiem Kociszewskim przygotował dla uczestników odcinek o długości około 3.5 km, który pokonywany będzie 6-krotnie. Całą rywalizację poprzedzać będzie 2-godzinny trening, który umożliwi kierowcom przygotowanie do jazdy na czas oraz pozwoli na wczucie się w samochód po miesięcznej przerwie.

Na liście zgłoszeń widnieje ponad 70 uczestników, najliczniejszą klasą jest RWD – tutaj jest aż 17 samochodów marki BMW. Liczną klasą jest też „RWD MAX” – 12 aut oraz klasa „OPEN” – 11 zawodników.

Runda w Oleśnicy, to jedna z nielicznych, w których można startować samochodami seryjnymi, nie wyposażonymi w klatkę bezpieczeństwa. Kolejna tego typu runda odbędzie się już 9 czerwca na lotnisku Moto Park w Ułężu. Zapisy już trwają, a szczegóły można znaleźć na stronie: www.rsch.pl

fot. FlyFoto.PRO

Podobne

Tuning-VW-Golf-4-TDI-widok z tyłu

Golf 4 TDI z chipem i gwintowanym zawieszeniem – jak to można zrobić?

Na wstępie musimy zaznaczyć, że opisywany Golf wygląda już inaczej. A wszystko przez Maćka, który nieustannie modernizuje swoje auto. Gdy umówiliśmy się z nim na sesję zdjęciową, Golf wyglądał tak jak teraz. Od tego czasu zmienił się i stał żywym przykładem na to, jak niektórzy potrafią rozwijać swe umiejętności w sztuce tuningowej. W poszukiwaniu Golfa…

BMW M4 od Hamanna. Najszybsze w rodzinie

Seryjne BMW M4 oferuje 431 KM i 550 Nm oraz – jeżeli zostanie doposażone w pakiet M Driver – rozpędza się do 280 km/h. Hamann uznał wymienione wartości za niewystarczające i zoptymalizował bawarskie coupé. Znana z odważnych projektów firma ograniczyła zmian do absolutnie niezbędnych. 517 KM oraz 700 Nm udało się wycisnąć dzięki modułowi ingerującym…