VW naszych Czytelników: Paweł i jego VW Golf Mk II - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Paweł i jego VW Golf Mk II

Paweł Schuppenies to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf Mk II z 1991 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  •  aktualnie 1.8 PF,
  •  zawieszenie zrobione całe od podstaw, 
  • felgi 16 z małym rancikiem, 
  • zabudowa w bagażniku, 
  • skóra w środku nowa obszyta podsufitka, 
  • klimatyzacja i wszystko w prądzie (szyberdach, lusterka, szyby, grzane siedzenia) 
  • dołożone wspomaganie, komputer MFA, 
  • auto na nowo wygłuszone,
  • lakier po korekcie oraz częściowym malowaniu,
  • z przodu wsadzony bi xenon,
  • na ten sezon dochodzą spryskiwacze na reflektory, lotka na tył oraz reflektory w zderzaku. 
  • auto kupione na wąskich zderzakach aktualnie szerokie, 
  • zrobiony kapitalny remont silnika oraz tworzy się komora silnika.
  • auto aktualnie na kicie obniżającym.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

Fot. Zatrzymać Chwilę

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

 

Podobne

VW Golf Mk 2 GTD widok z przodu

Biały Golf II GTD, a właściwie biały kruk VW za jedyne 700 zł!

  Od zera do bohatera, czyli historia, jak stworzyć Golfa II, który wyróżnia się na tle ponad 6 milionów innych egzemplarzy tej generacji. Cofnijmy się do roku 1983, kiedy na targach w Monachium oficjalnie zaprezentowano następcę poczciwego Golfa I. Nowy model oferował wiele innowacji dotyczących bezpieczeństwa oraz ochrony środowiska. Zwiększyła się teżprzestrzeń pasażerska. Jednak prawdziwa…

VW Garbus w stylu rat widok od tyłu

Garbus w stylu rat i z pneumatyką

Volkswagen Garbus to bez wątpienia jedno z najbardziej rozpoznawalnych aut w historii motoryzacji. Dziś pierwsze Garbusy nieczęsto widuje się na naszych drogach. Można je za to podziwiać na zlotach fanów niemieckiej marki. Cenione są zarówno w pełni seryjne modele, jak i takie, które poddano gruntownym i gustownym modyfikacjom. Bartek, właściciel opisywanego Garba, postanowił połączyć dwa style. Co z tego wyszło?…