Zastrzyk witalności do BMW M3 i M4 od AC Schnitzera - Trends Magazines

Zastrzyk witalności do BMW M3 i M4 od AC Schnitzera

AC Schnitzer, doświadczony tuner z Akwizgranu przeprowadza kompleksowe modyfikacje praktycznie każdego BMW. Nie pozostał też obojętny wobec M3 i M4. W końcu nawet tak doskonałe samochody można poprawić.

Mniej restrykcyjny wydech i moduł mocy pozwoliły na zamienienie fabrycznych 431 KM i 550 Nm w 510 KM i 645 Nm. Co ważne, podkręcony silnik jest objęty dwuletnią gwarancją, którą za dopłatą AC Schnitzer jest gotowy wydłużyć do trzech lat. Wspomniany układ wydechowy jest oferowany w dwóch wersjach. Klasyczna zawiera klapy do regulacji natężenia hałasu. „Eksportowa” nie ma drogowej homologacji z powodu natężenia generowanego dźwięku.

Pieczę nad mocniejszym silnikiem sprawuje zmodyfikowane zawieszenie. AC Schnitzer pozwala klientom wybrać komplet obniżających sprężyn (przednią i tylną oś odpowiednio o 30 i 15 mm) lub gwintowane zawieszenie z regulacją siły tłumienia i możliwością redukcji prześwitu o 40 i 30 mm. Oba typy zawieszeń zostały dostrojone przez ekspertów AC Schnitzer, którzy kierują się zasadą „lepiej szybko niż twardo”. Rezygnują z drastycznego utwardzenia podwozia, by zachować neutralność i komunikatywność w zakresie granicznym z lekką podsterownością. Dokładnie w ten sam sposób M GmbH wystroiło zawieszenia M3 i M4. AC Schnitzer przesunął jedynie limit przyczepności.

Dla obu samochodów przygotowano także pakiet aerodynamiczny, który składa się z karbonowych elementów – splittera i bocznych spojlerów przedniego zderzaka, lusterek, dyfuzora, spojlera dachowego i skrzydła klapy bagażnika. Tuner zapewnia, że części nie tylko efektownie wyglądają, ale również optymalizują przepływ strug powietrza wokół nadwozia. Elementy można zamówić w pakiecie lub kompletować według własnego uznania.

Klienci będą mieli spore pole manewru także podczas wybierania kół. Do dyspozycji będą 20-calowe kute obręcze AC1 (antracytowe lub dwukolorowe), do których tuner proponuje ogumienie w rozmiarach 265/30 i 285/30. Dostępne są też koła Type IV, Type V, Type VIII w rozmiarach od 19 do 21 cali.

Prace nad M3 lub M4 można zakończyć dodatkami do wnętrza. AC Schnitzer przygotował m.in. dywaniki podłogowe, aluminiowe nakładki na pedały czy dźwignię skrzyni biegów.

 

Podobne

Tuning_BMW_E60_widok z tyłu

Flagowa 309-konna „piątka” E60 z dobrą felgą BBS

Auta plasujące się na szczycie gamy modelowej nazywane są flagowymi. Dla niektórych posiadanie topowego E60 z silnikiem Diesla byłoby wystarczającym powodem do zadowolenia. Dla Andrzeja, który pracuje w branży związanej ze statkami, oznaczało szansę wydania komendy „cała naprzód”. E60 po leasingu i 10 tys. km Pochodzący z rocznika 2005 samochód kupił już w 2006 roku…

BMW_ALPINA_B5

ALPINA pokazała nową B5. To prawdziwy mocarz

Nowa BMW ALPINA B5 bazuje na najnowszej wersji BMW 5 niedawno zaprezentowanej szerokiej publiczności. Alpina zapewnia, że B5 oferuje doskonały mix wydajności, ekskluzywności i luksusu. Moc Silnik V8 o pojemności 4,4 litra z podwójnym turbodoładowaniem zapewnia moc 621 KM i maksymalny moment obrotowy 800 Nm, dostępny już od 2000 obr/min. ALPINA zapowiada, że silnik w…