BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU - Trends Magazines

BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU

BMW z gamy M przez wielu są uważane za synonim perfekcji. Nieco inne zdanie ma firma H&R. Specjalista od zawieszeń wziął pod lupę X5 M.

Zdiagnozowano zbyt duży prześwit, za miękkie nastawy oraz ograniczony rozstaw kół. Poprawienie bawarskiej fabryki nie było trudne. H&R zredukowało prześwit X5 M o 35 mm. W tym celu na przednią oś zamontowano akcesoryjne sprężyny. Z tyłu zmodyfikowano mocowania pneumatycznego zawieszenia.

Tuner podkreśla, że obniżony prześwit nie zaburza charakterystyki pracy pozostałych elementów – z amortyzatorami czy łącznikami stabilizatorów włącznie. Dodał jednak X5 M charakteru. Muskularny SUV pięknie przysiadł. Na szybciej pokonywanych zakrętach docenimy obniżony środek ciężkości. Właściwości jezdne można poprawić także podkładkami dystansowymi, które zwiększają rozstaw kół. Do X5 H&R proponuje dyski o grubości 6-60 mm.

Tradycyjnie już H&R nie zleciło zewnętrznej firmie elektronicznego tuningu jednostki napędowej. 575 KM i 720 Nm z podwójnie doładowanego 4.4 V8 uznano za całkowicie satysfakcjonujące.

Podobne

BMW Simracing

Turniej e-wyścigów w salonach BMW – finał na torze w Austrii

Simracing to trend w sportach motorowych, w którym profesjonaliści, amatorzy oraz początkujący gracze biorą udział w wirtualnych wyścigach. Czy to na komputerze, czy na konsoli do gier – prawdziwe wyścigi są tu symulowane tak wiernie, jak to tylko możliwe. BMW Group udostępnia platformom simracingowym dane pojazdów, dzięki czemu uwzględniane są nawet takie zmienne jak ilość paliwa czy zużycie…

BMW E28 Touring od przodu

BMW E28 Touring? Nietypowy projekt z Polski

Mateusz miał już w swoim garażu "rekina" E28, ale czegoś mu brakowało i chciał stworzyć coś wyjątkowego. Ponieważ jest blacharzem, nie było dla niego problemu przerobić seryjnego sedana w auto o nadwoziu kombi.  BMW E28 wychodziło seryjnie tylko w nadwoziu sedan. Producent podejmował stworzenie Touringa na bazie Serii 7 E23, ale nigdy w "piątce". Niektórzy…