800-konne G3M Bi-TURBO 800 Touring od G-Power tylko dla wybranych - Trends Magazines

800-konne G3M Bi-TURBO 800 Touring od G-Power tylko dla wybranych

Ważysz o 800-konnym BMw Touring? Znany tuner G-Power właśnie przygotował limitowaną edycję tylko 25 takich sztuk.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring widok od tyłu

Chociaż widoczny tu na zdjęciach model G3M Bi-TURBO 800 Touring tutaj może mieć lakier o groźnie brzmiącej nazwie Voodoo Blue, czarna magia nie ma nic wspólnego z potężnym wzrostem wydajności tego mocnego kombi wyposażonego w 3,0-litrowy rzędowy silnik S58 z podwójnym turbodoładowaniem.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring widok z przodu

Zespół G-POWER, kierowany przez Zorana Zorneke i Bujara Bunjaku, wypuścił właśnie limitowaną serię 25 sztuk modelu G3M Bi-TURBO. Z mocą 800 KM i 900 Nm, ustanowiły one zarezerwowany dla ekskluzywnego kręgu klientów rekord wszech czasów pod względem wydajności.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring silnik

Sercem tego modelu są dwie ulepszone turbosprężarki. W porównaniu z modelem seryjnym, ulepszona wersja ma większe obudowy turbiny i sprężarki, a także większe koła turbiny i sprężarki ze zoptymalizowanymi łopatkami. Te modyfikacje zmniejszają przeciwciśnienie i temperaturę spalin, zapewniają wyższe ciśnienia doładowania i umożliwiają dostarczenie większej masy powietrza.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring tylna klapa

Są one połączone z oprogramowaniem wydajnościowym GP-800 i układem wydechowym G-POWER DEEPTONE, połączonym ze sportowymi rurami spustowymi z 200-komorowymi metalowymi katalizatorami o wysokim przepływie. Układ wydechowy składa się z tłumika środkowego wraz z tłumikiem tylnym wyposażonym w rury wydechowe pokryte karbonem – dwie o średnicy 100 mm i dwie o średnicy 110 mm. Zmniejsza to przeciwciśnienie i temperaturę spalin, a także optymalizuje przepływ. To może przełożyć się na prędkość maksymalną aż 330 km/h.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring widok z boku

G3M Bi-TURBO Touring ma również poprawki wizualne, w tym lekkie felgi aluminiowe HURRICANE RR, opracowane przez G-POWER, w wymiarach 9×10″ i 10,5×21″. Dzięki specjalnemu polerowanemu pomarańczowemu wykończeniu z przodu stanowią idealne uzupełnienie kontrastu z nadwoziem Voodoo Blue. Felgi mają kształt pięciu gwiazdek z podwójnymi ramionami i są wyposażone w opony 285/30R20 i 295/25R21. Jako alternatywę dla HURRICANE RR, G-POWER oferuje również felgi HURRICANE RS do G3M.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring kokpit

Kolejną zmianą jest maska ​​G-POWER VENTURI z włókna węglowego. Nie tylko poprawia estetykę, ale także optymalizuje zarządzanie ciepłem w komorze silnika. Pokazany tutaj egzemplarz G3M Bi-TURBO Touring jest wyposażony w wersję RS, częściowo pokrytą tym samym kolorem co nadwozie.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring grill i wloty powietrza

Posiada również dodatkowe elementy z włókna węglowego, a mianowicie przedni spojler GP-DYNAMIC RR, atrapy chłodnicy GP-DYNAMIC RR i przedni narożnik GP-SHURIKEN. Pod maską zainstalowano również osłonę silnika GP-Orange Carbon.

Na koniec, ale nie mniej ważne, drobne detale wnętrza: znaczek G3M Bi-TURBO i dywaniki G3M Bi-TURBO wykonane z najwyższej jakości weluru. Inne dostępne na życzenie opcjonalne dodatki obejmują także kierownicę G-POWER z włókna węglowego LED.

Jesteś zainteresowany? Zadzwoń +498251 860 1100

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW M3 Touring

Polskie BMW M3 Touring V8, ale to brzmi! [WIDEO]

Zapraszamy na "soundcheck" z polskim BMW M3... Touring. O tak, chodź fabryka nigdy nie produkowała tej wersji, to jeden z nielicznych egzemplarzy powstał w Polsce! Built not bought Budowa tego BMW zajęła ponad rok i odbyła się w całości w nad Wisłą. Dawcą było BMW M3 w wersji sedan. To jeden z dosłownie kilku tego…

BMW 501. Barokowy anioł z Monachium

501 było pierwszą powojenną limuzyną BMW. W chudych latach niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego odradzającego się tuż po II wojnie światowej ta szczególna konstrukcja nie bez powodu została ochrzczona przez społeczeństwo przydomkiem barokowy anioł. Już pod koniec 1945 roku w Eisenach znów ruszyła produkcja. Tym razem jednak w fabryce silników należących kiedyś do BMW AG samochody z…